bizde öle yapıcaz artık ya reseller yada vps olarak dusunuyorum ılk basladıgım ıcın resellerı tavsıye edıyorlar pekı bır şey daha sorcam sunucuyu kendım toplasam ızmır ıcındekı bır data center sağlayan bı yere kendı topladıgım sunucu götursem versem bunun aylık masrafı yıne vps veya resellerden yuksemı olur sonucta yıne sunucu benım data centerlar onların olacak