• 29-05-2008, 04:59:07
    #73
    Üyeliği durduruldu
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O özellikteki kasaya verecegin paranın cok cok ufak miktarını aylık olarak vps ye ver kullan istedigin gibi.
    Eve aldıgın kasayı sen gece yatarken kapattıgın zaman sitelerinde durur. Elektrik kesintisi yaşadıgın zaman yine durur. Modemde sorun cıksın yine durur. Yani hertürlü durur En güzeli vps derim
    yorum için sağol arkadaşta vps var onunla ortak olduk şimdi referansları bıraz daha buyutup sunucuya geççez
  • 29-05-2008, 09:30:45
    #74
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gerçekten fıyatlar çok uygun en azından 1mbit 29 ytl + sınırsız bende 1mbit sınırsız kullanıyorum bu olayı araştırıp sunucuya 5mbit dowloand 5mbit upload çok güzel gider. bilgi için teşekkür ederim

    kesintisiz elektirği soğutmayı sağla al sana datacenter.Belki Quiknet için çekilen metrodan 1 gbit uplink de verirler :P

    Yurdum dcleri hep böyle ofisten evden bozma-hoş gerçi soğutmayada gerek yok kesintisiz elektriğe de ....sistemnetin 2 cam açıp ozon dostu bir soğutmayla idare ettiğini düşünecek olursak
  • 29-05-2008, 10:26:36
    #75
    Üyeliği durduruldu
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gerçekten fıyatlar çok uygun en azından 1mbit 29 ytl + sınırsız bende 1mbit sınırsız kullanıyorum bu olayı araştırıp sunucuya 5mbit dowloand 5mbit upload çok güzel gider. bilgi için teşekkür ederim
    bişey değil bende bu başlık içinde bir arkadaştan aldım heralde.
    Benimde kafama yattı bu fikir! 5 Mbit hız aylık 49 zaten şuan 1024 'e aylık 49 veriyoruz birde laptop veriyorlar heralde 24 ay geçerli bu kampanya sunucu kurmassan bile adsl olarak kullanabiliriz heralde.
  • 29-05-2008, 11:52:04
    #76
    Merhabalar.
    1. Server donanım olarak hazır olacak.
    2. Biostan CD-rom boot olarak atanacak
    3. Debian CD si indirilecek (1cd)
    4. Debian CD'si boot edilecek ve kurulum işlemi başlatılacak.
    5. Debian Gnu/Linux Kurulum Rehberi:
    Debian Kurulum Rehberi sitesinden oku ve yap
    6. Telekomdan Sabit IP al.
    7. Linux konusnda kendini geliştir. Konsolda güçlü ol.
    8.Apache+php+mysql + ssh Kardeşliğine güven.
    9. SSH ile uzaktan bağlanmayı dene ve bu konuda biraz bilgilen.
    10. Bana DUA et Çünkü 2-3 yıl sonra dediklerime hak vereceksin. Bu iş win ile olmazzz.
    -- 10Yıldır LinuxOS Dağıtıyoruz -- LINUX34.COM
    Erdogan Bilgici
    Probit.com.tr
  • 29-05-2008, 15:07:12
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim yorumun için konu hakkında gerekli bilgi ve ne yapmam gerektiğini fikrini paylaşan arkadaşlar sayesınde örendım moderatörler Konuyu KİTLİYEBİLİR.

    İyi forumlar.
  • 29-05-2008, 15:13:36
    #78
    Evde linux kur . Takılırsan ssh ile bağlanır yardım ederim
  • 01-06-2008, 04:21:05
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Bu işi evde niyetli iseniz ; Öğrendiğim bilgilere göre TTNET artık ADSL kullanıcılarına birden fazla IP adresi veriyor(muş).Bu IP adreslerini evde ve aynı ağınızda bulunan Local IP olarak 192,10... ile başlayan sunucularınızın IP lerine Modeminizin NAT ayarları yardımı ile (ZyXEL Prestige 660R serisinde NAT kısmına girince Full Feature düzenleme kısmından NAT - Address Mapping Rules diye geçiyor ve bu işlemi 10 adet sunucuya yapabiliyorsunuz) internete çıkış IP si (Global IP) olarak TTNET den aldığınız IP yi verebiliyorsunuz.

    Böylece evinizde bulunan dcnizdeki her sunucunuzun internete çıkış (Global IP si) farklı oluyor.

    Tellcom ile 5mbit uploadınız olsa 10-20 hiti güzel site kaldırabilirsiniz.Ama siteler hitli olduğu için veya sunucunuzdan aşırı download işlemi olursa kısaca İSTEMCİ ÇOK OLURSA ; modeminizden ben sorumlu değilim
  • 01-06-2008, 20:34:08
    #80
    Modemi Bridge Moda Alıp Arkasına Bir Mikrotik kurdunmu Minik Bir Teklan Oluşturmanın ilk admımı atılmış olur.NOTBu Tür iş için Giriş Seviyesi Zyxel ürünlerini tavsiye etmiyorum.Kullandığım 2 Giriş seviyesi ürünü düz kullanımda bile Çatlatmayı başardım.
  • 03-06-2008, 06:38:19
    #81
    CyberMedya adlı üyeden alıntı:
    kendım bılgısayarcı oldugum ıcın
    sadece merakımdan soruyorum ,
    1- kendinize ait ve bilgisayar üzerine ticaret yapan bir şirketiniz mi var?
    2- bilgisayar tamirinden anlayan veya bir yerde teknisyen olarak çalışan birimisiniz?
    3- bu işlere meraklı ve hobi amaçlı ilgilenirken ek bir gelir elde etme yolunda olan genç bir girişimcimisiniz?