Modemi Bridge Moda Alıp Arkasına Bir Mikrotik kurdunmu Minik Bir Teklan Oluşturmanın ilk admımı atılmış olur.NOTBu Tür iş için Giriş Seviyesi Zyxel ürünlerini tavsiye etmiyorum.Kullandığım 2 Giriş seviyesi ürünü düz kullanımda bile Çatlatmayı başardım.