CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet gerçekten fıyatlar çok uygun en azından 1mbit 29 ytl + sınırsız bende 1mbit sınırsız kullanıyorum bu olayı araştırıp sunucuya 5mbit dowloand 5mbit upload çok güzel gider. bilgi için teşekkür ederim

kesintisiz elektirği soğutmayı sağla al sana datacenter.Belki Quiknet için çekilen metrodan 1 gbit uplink de verirler :P

Yurdum dcleri hep böyle ofisten evden bozma-hoş gerçi soğutmayada gerek yok kesintisiz elektriğe de ....sistemnetin 2 cam açıp ozon dostu bir soğutmayla idare ettiğini düşünecek olursak