r10.net uyeleri bu konuda daha duzgun yorumlar yaptı baska bir forumda inceliyordum yıne benım açtıgım gıbı bır arkadaş açmıs gelen yorumları okudum gülmekten öldüm adam 1 TRİLYON dan bahsedıyor data center kurma işini