• 26-05-2008, 16:34:28
    #46
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPS ile ilgilenenler tekliflerinizi pm yolu ile bekliyorum
    20 Gb Hdd
    200 Gb Bw
    CENTOS ISLETIM SISTEMI 5.0
    LİNUX 4 YADA 5
    CPANEL + VHRM + FANTISTO
    Eve kurdunuz mu gerçekten yoksa server aldınız da mı satıyorsunuz anlamadım
  • 26-05-2008, 16:49:17
    #47
    Üyeliği durduruldu
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakalım tam olarak tt net bı duyuru yapsın bazı arkadaşlar hala hayal oldugunu söluyor ama nıye hayel olsunkı bugun olmaz yarın olur ama olacaksa bı şekilde olur sımdılık VPS almayı dusunuyorum sunucu.com.tr baktım aylık 60$ herşey içinde 500 gb bw bu konu hakkındada bır konu açıp tekliflerinizi alıcam ıyı forumlar

    benim dediğim firma tt dan bağımsız bir firma.ayrıca hayal değil.bu dediğim olay başladı.izmir ve istanbulda bir iki yerde faaliyete geçti. adı geçen bağlantı 49 ytl aylık.
  • 26-05-2008, 18:48:39
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell tellcom quiknet bağalantısı evet televizyonlarda istanbul ağaoğlu evlerinde filan hep çıkıyordu şimdi bütün türkiyeye yayılıyor 2 aya bende kurucam eve serveri 5 mbit yeterde artar bile benim için.
  • 26-05-2008, 19:33:43
    #49
    Üyeliği durduruldu
    karayelturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim dediğim firma tt dan bağımsız bir firma.ayrıca hayal değil.bu dediğim olay başladı.izmir ve istanbulda bir iki yerde faaliyete geçti. adı geçen bağlantı 49 ytl aylık.
    pekı sunucuyu toplasak kursak , ups , kılmasını geç onlar bır sonrakı plan dedigin gibi iste ilk başlangıçta 1mbit yeter ilk başlangıç ıcın sunucuyu 600-900 arası bı fıyata hazırlarım kendım sunucuyu kurduktan sonra sıstemı kurcaz o zaman ben şöle anladım eve sunucu kurabılırım demı. birde bu 49 bahsettıgınız data centermı oluyor bılgılerınız ıle bızde bışeler örenmeye çalışıyoruzx kusura bakmayın
  • 26-05-2008, 21:15:23
    #50
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,
    Öncelikle konuyu yanlıs yere açtıysam özür dilerim konu ile ilgili dogru yerın burası oldugunu dusundum yanlıs ise moderatörlerden rica ediyorum dogru yere alırlarsa sevınırım neyse soruma geçeyım
    ben kendıme sunucu toplama ıstıyorum ancak aşamalarını pek bılmıyorum daha dogrusu hıc bılmıyorum bı kaç yazı okudum sızlerden bu konu hakkında bılgı ıstıyorum.kendim bilgısayarcıyım anladıgım kadarı ıle aşamlarını yazayım sız duzeltın.
    1: Boş bir kasa alıyorum (pc kasası)
    2: Anakart Asus veya diğer markalar
    3:İntel Pentium Duo 2 İşlemci
    4: 4 Gb Ram
    5: 500 Gb Hdd
    Bunları alıyorum ve ethernet kartı falan normal masa ustu gıbı topluyorum xp kuruyorum anladıgım budur bundan sonrakı aşamalar nelerdır o pcden hostu nasıl açıyorum veya yukarda belırttıgım şekıl dorumu cevaplarınızı beklıyorum
    ıyı forumlar
    Arkadaşım altta verdiğim linkte bir arkadaşın isteği üzerine tüm sorulara cevap verdim.
    ÜSTÜNE BİRDE EVİME SİZE GÖSTERMEK İÇİN SUNUCU KURDUM

    Pleske girebilir, ping atabilirsiniz ve göreceksiniz gayette hızlı. Üstelik sabit ip'm yok. zaten kullanmak içnideğil göstermek için kurdum eve.

    İsteyen arakadaşlara deneme amaçlı admin şifresini ve uzak masaüstü şifresini verebilir, onlarında evine sunucu kurmalarını gösterebilirim...
    Evimdeki pc nin modemi : Airties , hat : 1mbit download / 256k upload
    + 8000'lik UPS ACC ile 6 saate kadar (monitor dahil) elektrik kesintisine dayanabilme...

    LİNK : https://www.r10.net/server-optimizasy...-kurulumu.html

    Sunucu Ana Sayfa : Default PLESK Page

    Plesk Giriş : Default PLESK Page

    Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr. ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
    Haydar Burak TUNGUT

    Msn : ben@buraktungut.com (lütfen buraya mail atmayınız, sitemi şimdilik kapattığımdan mailler gelmiyor )
    Tel : 0506 717 4262


    Not : Plesk Lisanslıdır ve Ftp, Dns, Uygulama...vs.vs bir sunucuda olması gereken tüm sistemler kurulmuştur
  • 26-05-2008, 21:54:48
    #51
    Üyeliği durduruldu
    .....
    Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr. ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
    Haydar Burak TUNGUT
    ......
    Haklısın Artık WeB'i Sarsmasnın Zamanı Geldi! Akıl Baştadır dostum yaşta değil!
  • 26-05-2008, 21:55:22
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Eve kurulur ama bu kadar olur adsl ile bir site kurulumu zor.Tellcom ile olabilir ama co localtion yapanlar bile 3,4 mbit hat alıyorlar 5 mbit yeter yani
  • 26-05-2008, 21:57:55
    #53
    Üyeliği durduruldu
    emrcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve kurulur ama bu kadar olur adsl ile bir site kurulumu zor.Tellcom ile olabilir ama co localtion yapanlar bile 3,4 mbit hat alıyorlar 5 mbit yeter yani
    Haklısın kardeş, TTNET le zor. Belki Smile 4 Mbit bağlantı ile olabilir!
  • 26-05-2008, 22:00:34
    #54
    sunucuoptimizasyon.com
    WeBMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .....
    Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr. ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
    Haydar Burak TUNGUT
    ......
    Haklısın Artık WeB'i Sarsmasnın Zamanı Geldi! Akıl Baştadır dostum yaşta değil!
    biz evde server kurulmaz demedikki tüm fonksiyonlarıyla kullanamassın 10-15 kişiden sonra bağlantı alamassın dedik uzun vadede adslnin alt yapı sorunlarıyla gün gelir 1 mbit upload hızın olması gerekirken 10 kb üzerine çıkamayacağın günler olur