Merhaba ,
Öncelikle konuyu yanlıs yere açtıysam özür dilerim konu ile ilgili dogru yerın burası oldugunu dusundum yanlıs ise moderatörlerden rica ediyorum dogru yere alırlarsa sevınırım neyse soruma geçeyım
ben kendıme sunucu toplama ıstıyorum ancak aşamalarını pek bılmıyorum daha dogrusu hıc bılmıyorum bı kaç yazı okudum sızlerden bu konu hakkında bılgı ıstıyorum.kendim bilgısayarcıyım anladıgım kadarı ıle aşamlarını yazayım sız duzeltın.
1: Boş bir kasa alıyorum (pc kasası)
2: Anakart Asus veya diğer markalar
3:İntel Pentium Duo 2 İşlemci
4: 4 Gb Ram
5: 500 Gb Hdd
Bunları alıyorum ve ethernet kartı falan normal masa ustu gıbı topluyorum xp kuruyorum anladıgım budur bundan sonrakı aşamalar nelerdır o pcden hostu nasıl açıyorum veya yukarda belırttıgım şekıl dorumu cevaplarınızı beklıyorum
ıyı forumlar
Arkadaşım altta verdiğim linkte bir arkadaşın isteği üzerine tüm sorulara cevap verdim.
ÜSTÜNE BİRDE EVİME SİZE GÖSTERMEK İÇİN SUNUCU KURDUM 
Pleske girebilir, ping atabilirsiniz ve göreceksiniz gayette hızlı. Üstelik sabit ip'm yok. zaten kullanmak içnideğil göstermek için kurdum eve.
İsteyen arakadaşlara deneme amaçlı admin şifresini ve uzak masaüstü şifresini verebilir, onlarında evine sunucu kurmalarını gösterebilirim...
Evimdeki pc nin modemi : Airties , hat : 1mbit download / 256k upload

+ 8000'lik UPS ACC ile 6 saate kadar (monitor dahil) elektrik kesintisine dayanabilme...
LİNK :
https://www.r10.net/server-optimizasy...-kurulumu.html
Sunucu Ana Sayfa :
Default PLESK Page
Plesk Giriş :
Default PLESK Page
Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr.
ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
Haydar Burak TUNGUT
Msn : ben@buraktungut.com (lütfen buraya mail atmayınız, sitemi şimdilik kapattığımdan mailler gelmiyor
)
Tel : 0506 717 4262
Not : Plesk Lisanslıdır ve Ftp, Dns, Uygulama...vs.vs bir sunucuda olması gereken tüm sistemler kurulmuştur