.....
Bazı arkadaşlara da inat yaptım diyebilirim, onlar kendilerini biliyorlarr. ben aslen 15 yaşımdayım (1993,Niğde)
Haydar Burak TUNGUT
......
Haklısın Artık WeB'i Sarsmasnın Zamanı Geldi! Akıl Baştadır dostum yaşta değil!
biz evde server kurulmaz demedikki tüm fonksiyonlarıyla kullanamassın 10-15 kişiden sonra bağlantı alamassın dedik uzun vadede adslnin alt yapı sorunlarıyla gün gelir 1 mbit upload hızın olması gerekirken 10 kb üzerine çıkamayacağın günler olur