• 10-05-2008, 23:25:34
    Kurumsal PLUS
    hostcuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman bey ben direk nixcon'un müşterisiyim sizle çalışmak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz ?
    Stok kalmadı şuan izmiri aradık yeni stok gönderimi yapılacak 1-2 gün bekletecem bu konuda sizi..

    Talep çok fazla karşılasamda kontrol edebileceğimiz ilgilenebileceğimiz müşteriden fazla müşteri alacağımızı sanmıyorum..

    Sırf bu yüzden aynı çatı altında diğer arkadaşlarla beraber birşey yapmaktan kaçındım çünkü müşteri sayısı yükseldikce böyle uyku süresi kısalıyor

    Size de veririz sunucu ama yarın görüşelim
  • 10-05-2008, 23:27:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stok kalmadı şuan izmiri aradık yeni stok gönderimi yapılacak 1-2 gün bekletecem bu konuda sizi..

    Talep çok fazla karşılasamda kontrol edebileceğimiz ilgilenebileceğimiz müşteriden fazla müşteri alacağımızı sanmıyorum..

    Sırf bu yüzden aynı çatı altında diğer arkadaşlarla beraber birşey yapmaktan kaçındım çünkü müşteri sayısı yükseldikce böyle uyku süresi kısalıyor

    Size de veririz sunucu ama yarın görüşelim
    Sunucu Değil Co-Location Hizmeti Lazım Bana...
  • 10-05-2008, 23:28:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @TurkiyeServer
    hocam arkadaş bilgilendirme olarak yazmış kendisi sm'den değil sanırım..
    .: ServerMaestro :.
  • 10-05-2008, 23:29:30
    TurkiyeServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 mbit : 3200 GB bandwith veriyormusunuz ? yoksa 300 GB bandwith mi veriyorsunuz ?
    Arkadaşlar yazmış işte 3200gb bw diger firmalarda bw üzerinden isterse hat üzerinden veriyoruz diyorlar

    Aynı zamanda direk hat yazmışlar bu iddaalı bir açıklama.
  • 10-05-2008, 23:30:36
    TurkiyeServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 mbit : 3200 GB bandwith veriyormusunuz ? yoksa 300 GB bandwith mi veriyorsunuz ?
    .: ServerMaestro :.

    .buradaki sunucularda limitsiz trafik yazdıgına gore onlarda unmetered olmalı. eğer öyle ise ve private ise güzel olur ama sanmıyorum
  • 10-05-2008, 23:30:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TurkiyeServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 mbit : 3200 GB bandwith veriyormusunuz ? yoksa 300 GB bandwith mi veriyorsunuz ?
    Sanırım bir yanlış anlaşılma oldu,

    Ben ServerMaestro 'dan değilim. sitesinde gördüm.
    Buraya yazdım. Mars Telekom 'un fiyatlarındaki çelişki tartışılıyor diye.

    ServerMaestro da Mars Telekom ile çalışıyor fiyatlara bakın, uçurum var arada.Nixcon ile aynı neredeyse.

    Paylaşımlı mı, Paylaşımsız mı acaba bu hatlar?
  • 10-05-2008, 23:30:49
    Kurumsal PLUS
    hostcuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu Değil Co-Location Hizmeti Lazım Bana...
    co-location ise alıvereyim sizide..

    telefon edin yarın 11-12 gibi..

    arkadaşlar 20-30 sunucusu olan kimse fiyat istemesin direk mars ile iletişime geçsin..

    Sonuç olarak 20-30 kişiye sunulacak fiyat farklı bir fiyat olacak ve açıkcası 20-30 sunucu ile uraşmaya değmeyecek bir kar bırakacak o yüzden şuan için 20-30 atx sunucusu olanlar önce Mars ile görüşsün.. Eğer MARS ile anlaşamazsa ona göre bizimle görüşürsünüz
  • 10-05-2008, 23:31:09
    Üyeliği durduruldu
    artık iyice bıkkınlık geldi abi türkiyede bu işler ne zaman rayına girecek bilmiyorum bir insan oğlu bır server bir senede 10 yere tasırmı ya plesk backup alıp kurmaktan artık plesk bile isyan etmeye başladı. bu işler bu sekılde daha nasıl gidecek karma tulumba a firmaıs var herkes hucum cat patladı b firması yallah hucum cat patladı c firması var yok hattım kesıldı d firması var fiberlerime yan geldi girmedi arkadas ya biz türkler bu işi beceremiyoruz yada biz sadece para düşündüğümüz için böle ikide bir yan alıyoruz.

    kac firma ile calıstım sayısnı dahi bilmiyorum zaten en büyük hatayı netdirect den sunucumu tr ye tasımakla yaptım yok hızlı olsun *** olsun püsürük olsun. al tasıkdık 40 dereden su getirdik tamam artık sorun cıkmıyacak dedik hayda herifler dc kapattı.

    ya dedık su firmaya gidek nalet olsun herifci oğlu sanki zorla makina koyomusum gibi telefonde hee olur neee anlamadım haydee la mustafa banada cay sole buyur gardas seni dinliyorum gibi muhabbet etti.

    yok yok biz türkler bu işi beceremiyoruz artık tastikledim ben bunu.
  • 10-05-2008, 23:34:08
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    co-location ise alıvereyim sizide..

    telefon edin yarın 11-12 gibi..

    arkadaşlar 20-30 sunucusu olan kimse fiyat istemesin direk mars ile iletişime geçsin..

    Sonuç olarak 20-30 kişiye sunulacak fiyat farklı bir fiyat olacak ve açıkcası 20-30 sunucu ile uraşmaya değmeyecek bir kar bırakacak o yüzden şuan için 20-30 atx sunucusu olanlar önce Mars ile görüşsün.. Eğer MARS ile anlaşamazsa ona göre bizimle görüşürsünüz
    Tamam Osman Bey İnş. Hepimiz İçin Hayırlı Olur Şimdiden Teşekür Ediyorum İyi Çalışmalar...