TurkiyeServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 mbit : 3200 GB bandwith veriyormusunuz ? yoksa 300 GB bandwith mi veriyorsunuz ?
Sanırım bir yanlış anlaşılma oldu,

Ben ServerMaestro 'dan değilim. sitesinde gördüm.
Buraya yazdım. Mars Telekom 'un fiyatlarındaki çelişki tartışılıyor diye.

ServerMaestro da Mars Telekom ile çalışıyor fiyatlara bakın, uçurum var arada.Nixcon ile aynı neredeyse.

Paylaşımlı mı, Paylaşımsız mı acaba bu hatlar?