artık iyice bıkkınlık geldi abi türkiyede bu işler ne zaman rayına girecek bilmiyorum bir insan oğlu bır server bir senede 10 yere tasırmı ya plesk backup alıp kurmaktan artık plesk bile isyan etmeye başladı. bu işler bu sekılde daha nasıl gidecek karma tulumba a firmaıs var herkes hucum cat patladı b firması yallah hucum cat patladı c firması var yok hattım kesıldı d firması var fiberlerime yan geldi girmedi arkadas ya biz türkler bu işi beceremiyoruz yada biz sadece para düşündüğümüz için böle ikide bir yan alıyoruz.

kac firma ile calıstım sayısnı dahi bilmiyorum zaten en büyük hatayı netdirect den sunucumu tr ye tasımakla yaptım yok hızlı olsun *** olsun püsürük olsun. al tasıkdık 40 dereden su getirdik tamam artık sorun cıkmıyacak dedik hayda herifler dc kapattı.

ya dedık su firmaya gidek nalet olsun herifci oğlu sanki zorla makina koyomusum gibi telefonde hee olur neee anlamadım haydee la mustafa banada cay sole buyur gardas seni dinliyorum gibi muhabbet etti.

yok yok biz türkler bu işi beceremiyoruz artık tastikledim ben bunu.