co-location ise alıvereyim sizide..
telefon edin yarın 11-12 gibi..
arkadaşlar 20-30 sunucusu olan kimse fiyat istemesin direk mars ile iletişime geçsin..
Sonuç olarak 20-30 kişiye sunulacak fiyat farklı bir fiyat olacak ve açıkcası 20-30 sunucu ile uraşmaya değmeyecek bir kar bırakacak o yüzden şuan için 20-30 atx sunucusu olanlar önce Mars ile görüşsün.. Eğer MARS ile anlaşamazsa ona göre bizimle görüşürsünüz
Tamam Osman Bey İnş. Hepimiz İçin Hayırlı Olur Şimdiden Teşekür Ediyorum İyi Çalışmalar...