• 11-05-2008, 00:16:55
    Üyeliği durduruldu
    sm.com.tr demekki HAVUZ veriyor bu nedenle 10 mbit 175 ytl normaldir...
    ufak hesap yapılırsa herkes 200 GB bandwith yerse 16 Sunucu satsa ve hepsine 10 mbit derse
    16 x 175 : 2.800 YTL gayet iyi bir fiyata satıyor hatta bunu 175 yerine 100 ytl bile yapabilir
  • 11-05-2008, 00:22:12
    TurkiyeServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sm.com.tr demekki HAVUZ veriyor bu nedenle 10 mbit 175 ytl normaldir...
    ufak hesap yapılırsa herkes 200 GB bandwith yerse 16 Sunucu satsa ve hepsine 10 mbit derse
    16 x 175 : 2.800 YTL gayet iyi bir fiyata satıyor hatta bunu 175 yerine 100 ytl bile yapabilir
    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...imsiz-hat.html

    Şurada söylediginiz gibimi abi o zaman sizde 10mbit paylaşımsız hattı 380 liraya vermişsiniz hemide sunucu dahil TR fiyatı
    550$ verip 10mbit hatta nasıl kurtaracak bundan sonra düşündürüyor insanı..
  • 11-05-2008, 00:22:37
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, umarım ilgili herkes için hayırlısı olur. TurkiyeServer, Ni-Osman ve diğer arkadaşlara başarılar diliyorum. Bence bu konuyu daha fazla saptırmayalım herkes herşeyi tartıştı gerekli yanıtlar alındı. Mağdur arkadaşlarında Allah yardımcısı olsun. Moderatör arkadaşlar konuyu kapatırsa çok makbule geçecek. Şahsi görüşüm budur.

    Saygılarımla...
  • 11-05-2008, 00:33:54
    JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, umarım ilgili herkes için hayırlısı olur. TeknoServer, Ni-Osman ve diğer arkadaşlara başarılar diliyorum.
    bu nerden çıktı hocam ?
  • 11-05-2008, 00:34:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, umarım ilgili herkes için hayırlısı olur. TeknoServer, Ni-Osman ve diğer arkadaşlara başarılar diliyorum. Bence bu konuyu daha fazla saptırmayalım herkes herşeyi tartıştı gerekli yanıtlar alındı. Mağdur arkadaşlarında Allah yardımcısı olsun. Moderatör arkadaşlar konuyu kapatırsa çok makbule geçecek. Şahsi görüşüm budur.

    Saygılarımla...
    haklısın
    ancak ben 3 günde dc kapanmasının bir nedeni olduğunu düşünüyorum. muhtemelen önümüzdeki günlerde öğreneceğiz bunu
  • 11-05-2008, 00:35:58
    Üyeliği durduruldu
    altintas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın
    ancak ben 3 günde dc kapanmasının bir nedeni olduğunu düşünüyorum. muhtemelen önümüzdeki günlerde öğreneceğiz bunu

    Kara para aklandı zaten nixcon da kapanmaz isim değiştirir.
  • 11-05-2008, 00:38:02
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nerden çıktı hocam ?

    Pardon tekno nereden çıktı ya TurkiyeServer diyecektim kusura bakmayın...
  • 11-05-2008, 00:45:11
    konu dışı : r10.net şu coikeleri düşerseniz diyorum adamlar çıkıyor 2 saat olmuş burada gözüküyorlar
  • 11-05-2008, 00:48:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı : r10.net şu coikeleri düşerseniz diyorum adamlar çıkıyor 2 saat olmuş burada gözüküyorlar
    kalabalık gözüksün biraz