Arkadaşlar, umarım ilgili herkes için hayırlısı olur. TeknoServer, Ni-Osman ve diğer arkadaşlara başarılar diliyorum. Bence bu konuyu daha fazla saptırmayalım herkes herşeyi tartıştı gerekli yanıtlar alındı. Mağdur arkadaşlarında Allah yardımcısı olsun. Moderatör arkadaşlar konuyu kapatırsa çok makbule geçecek. Şahsi görüşüm budur.
Saygılarımla...
haklısın
ancak ben 3 günde dc kapanmasının bir nedeni olduğunu düşünüyorum. muhtemelen önümüzdeki günlerde öğreneceğiz bunu