• 11-05-2008, 01:37:53
    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güldürdün bana o fiyatlardan marstan yada sm den yada sh dan satın almış 1 kişi göstersene?
    Benide siz çok güldürdümüz SH diyip kalite diyip kendimizi kandırıyormuşuz demekki siz milletle dalgamı geçiyorsunuz? neden açtıgınız o zaman bu siteyi?
    Size ayit olan bir site bu milletle dalgamı geçiyorsunuz.

    Gerçi normal ddos yapacak delikanlı arıyorum diye kendinize tester aradıgınız konuyuda gördüm bunu çok görmüyorum.

    MARS da 249 YTL ye 10mbit var şimdi 100 makina geçiyor diye bu lafı yemeyin iç dengeler için 550$ yapıyorsunuz şimdi katıla katıla gülebilirsiniz
  • 11-05-2008, 01:42:22
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benide siz çok güldürdümüz SH diyip kalite diyip kendimizi kandırıyormuşuz demekki siz milletle dalgamı geçiyorsunuz? neden açtıgınız o zaman bu siteyi?
    Size ayit olan bir site bu milletle dalgamı geçiyorsunuz.
    Gerçi normal ddos yapacak delikanlı arıyorum diye kendinize tester aradıgınız konuyuda gördüm bunu çok görmüyorum.
    MARS da 249 YTL ye 10mbit var şimdi 100 makina geçiyor diye bu lafı yemeyin iç dengeler için 550$ yapıyorsunuz şimdi katıla katıla gülebilirsiniz
    çok basit ve açık bir soru sordum.

    sh, mars, sm üzerinden bu fiyatlardan satın alan 1 tane müşteri göstersene?

    eğer cevap veremiyorsan lafı GEVELEME.
  • 11-05-2008, 01:44:22
    aktifnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bir yanlış anlaşılma oldu,

    Ben ServerMaestro 'dan değilim. sitesinde gördüm.
    Buraya yazdım. Mars Telekom 'un fiyatlarındaki çelişki tartışılıyor diye.

    ServerMaestro da Mars Telekom ile çalışıyor fiyatlara bakın, uçurum var arada.Nixcon ile aynı neredeyse.

    Paylaşımlı mı, Paylaşımsız mı acaba bu hatlar?
    İnanın bir şey anlamadım Türkiye Server yazmış , dogru yazmış , arkadaşlar Türk Telekom'dan alınan hatların maliyeti belli , sitelerinde yazıyor , 1 GBit hat bile alsa 1 Mbit başına maliyeti bile 32 YTL , bu arkadailarımız nasıl veriyorlar bu fiyata aklım almadıki ,bizde Mars Telekomdan hizmet alıyoruz artık , daha bugün geçtik oraya Ni-Osman, Turkiye Server falan hepimiz beraberdik orda bugün.
  • 11-05-2008, 01:48:26
    Lafı gevelemiyorum o fiyattan şimdi 10mbit alırsam sende burada bu kadar insanın içinde 100mbit hattı bir sene 1$ verecekmisin?

    Burada Kritik nokta ; SH , SM , MARS diyor tabi şu an kendi fiyatları çıkarttı. internet sahibi , owhost bir kaç firma nasıl veriyor 10mbiti o zaman ?
    hala verdiklerine göre sizde şimdi yok espiri yapıyorum o siteleride milletle dalga geçmek için açtım diyorsuuz öylemi? bırakın bu işi bırakın 5 6 tane firma bu forumda basbas bagırdı mars telekom gel 10mbit 250 300 lira.

    Bizim forumda "arama " özelligi var Mars yaz Telekom yaz çıkar nedir ne degildir.
  • 11-05-2008, 01:49:54
    ruby çok konuşuyorsun ya.
  • 11-05-2008, 01:50:03
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı gevelemiyorum o fiyattan şimdi 10mbit alırsam sende burada bu kadar insanın içinde 100mbit hattı bir sene 1$ verecekmisin?
    altını çiziyorum sm sh mars bunlardan birinden bu fiyatlara mars'ın 550 USD olarak sattığı hizmeti alabilirsen 1$ dan vereceğim.

    eğer alamazsan 1 sene boyunca 100 mbit hattı sh fiyatından alıp 1 mbit kullanarak 99 mbit'i boş tutacak mısın?
  • 11-05-2008, 01:50:49
    Üyeliği durduruldu
    Ruby, Selçuk haklı. Kendi sitesi üzerinden senin dediğin fiyatlarla satmıyor zaten nereden alacaksın?
  • 11-05-2008, 01:51:24
    Kurumsal Üye
    piyasanın en ucuz fiyatını teknoas tan aldık zaten nixcondan önce teknoasla çalışıyorduk herhangi bir kesinti sorunumuz olmadı gene olmayacaktır. Eğerki konuyla alakalı bilgi isteyen fiyat konusunda aklında soru işareti olan arkadaş varsa p.m atabilir
  • 11-05-2008, 01:55:12
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ruby çok konuşuyorsun ya.
    çok konuşmam sizi enterese etmez en azından sizin gibi boş konuşmuyorum.

    roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    altını çiziyorum sm sh mars bunlardan birinden bu fiyatlara mars'ın 550 USD olarak sattığı hizmeti alabilirsen 1$ dan vereceğim.

    eğer alamazsan 1 sene boyunca 100 mbit hattı sh fiyatından alıp 1 mbit kullanarak 99 mbit'i boş tutacak mısın?
    Tabiki .: ServerMaestro :. burası senin degilmi 10mbit alıyorum ne yapacaksın bakalım?

    şimdi 100mbit hattımı ayarla 1$ eft mi isterseniz yoksa havelemi ?