Lafı gevelemiyorum o fiyattan şimdi 10mbit alırsam sende burada bu kadar insanın içinde 100mbit hattı bir sene 1$ verecekmisin?

Burada Kritik nokta ; SH , SM , MARS diyor tabi şu an kendi fiyatları çıkarttı. internet sahibi , owhost bir kaç firma nasıl veriyor 10mbiti o zaman ?
hala verdiklerine göre sizde şimdi yok espiri yapıyorum o siteleride milletle dalga geçmek için açtım diyorsuuz öylemi? bırakın bu işi bırakın 5 6 tane firma bu forumda basbas bagırdı mars telekom gel 10mbit 250 300 lira.

Bizim forumda "arama " özelligi var Mars yaz Telekom yaz çıkar nedir ne degildir.