Sanırım bir yanlış anlaşılma oldu,
Ben ServerMaestro 'dan değilim.

sitesinde gördüm.
Buraya yazdım. Mars Telekom 'un fiyatlarındaki çelişki tartışılıyor diye.
ServerMaestro da Mars Telekom ile çalışıyor fiyatlara bakın, uçurum var arada.Nixcon ile aynı neredeyse.
Paylaşımlı mı, Paylaşımsız mı acaba bu hatlar?
İnanın bir şey anlamadım Türkiye Server yazmış , dogru yazmış , arkadaşlar Türk Telekom'dan alınan hatların maliyeti belli , sitelerinde yazıyor , 1 GBit hat bile alsa 1 Mbit başına maliyeti bile 32 YTL , bu arkadailarımız nasıl veriyorlar bu fiyata aklım almadıki ,bizde Mars Telekomdan hizmet alıyoruz artık , daha bugün geçtik oraya Ni-Osman, Turkiye Server falan hepimiz beraberdik orda bugün.