hostcuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
osman bey ben direk nixcon'un müşterisiyim sizle çalışmak istiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz ?
Stok kalmadı şuan izmiri aradık yeni stok gönderimi yapılacak 1-2 gün bekletecem bu konuda sizi..

Talep çok fazla karşılasamda kontrol edebileceğimiz ilgilenebileceğimiz müşteriden fazla müşteri alacağımızı sanmıyorum..

Sırf bu yüzden aynı çatı altında diğer arkadaşlarla beraber birşey yapmaktan kaçındım çünkü müşteri sayısı yükseldikce böyle uyku süresi kısalıyor

Size de veririz sunucu ama yarın görüşelim