• 10-05-2008, 19:06:14
    Üyeliği durduruldu
    bırakın bunlar ya ben uyduya direk fiber optic çektim


    1000mbit 100 euro
  • 10-05-2008, 19:09:28
    Üyeliği durduruldu
    Nixcon un önüne gidip pankart açalım

    "Hepimiz nixcon uz, hepimiz serverız!"
    "Serverlar kapanmaz, hizmet bölünmez!"
  • 10-05-2008, 19:22:34
    JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nixcon un önüne gidip pankart açalım
    "Hepimiz nixcon uz, hepimiz serverız!"
    "Serverlar kapanmaz, hizmet bölünmez!"
    harika olur
  • 10-05-2008, 19:31:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu hakkında bılgısı olan varmıdır son gelısmelerden haberı olan bırılerı bılgılendırme yaparsa sevınırım
  • 10-05-2008, 19:39:04
    Üyeliği durduruldu
    Smirnoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu hakkında bılgısı olan varmıdır son gelısmelerden haberı olan bırılerı bılgılendırme yaparsa sevınırım

    Arkadaşım Osman beyin telefonuna ulaşamıyorum. Beklemekten başka çaremiz yok fazlada sıkıştırmamak gerek işlerini rahat yapsınlar bence...
  • 10-05-2008, 19:39:16
    Tolga'da Gitmeyi düşünüyor ancak anacık babacık günüdür orası şimdi
  • 10-05-2008, 19:45:47
    JetTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım Osman beyin telefonuna ulaşamıyorum. Beklemekten başka çaremiz yok fazlada sıkıştırmamak gerek işlerini rahat yapsınlar bence...
    dogrudur hocam ben sadece dedım hanı haber alan varsa bılgılendırme yaparsa sevınırım dıe bundan dolayı dedım kızma )
  • 10-05-2008, 19:48:49
    Üyeliği durduruldu
    Smirnoff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogrudur hocam ben sadece dedım hanı haber alan varsa bılgılendırme yaparsa sevınırım dıe bundan dolayı dedım kızma )
    Estağfurullah kızmadım ki uslubüm sert anlaşıldıysa özür dilerim...
  • 10-05-2008, 19:56:08
    Kurumsal PLUS
    Biz mars telekom ile anlastık..

    Bilgiyi bizden alın.. Gerekli açıklamayı sonra tekrar yaparız