ama gidip bina içindeki elektrik tesisatını ups lerini hat kablolarını vs görmedim
aga sana inanıyorum kesinlikle
ama şimdi ortada bi mantıksızlık ve fizik kanununa ayrıkı birşey varsa
olaya farklı bi şekilde baktım
en dikat çeken şey gidip görenler nixon nu övüyor ki bunlar arasında güvendiğim kişilerde var
ve bu duruma şuna karar verdim bu nixoun nun elemanları hipnoz işinden çok iyi anlıyorlar sizi orta hipnoz etmişler yani hipnoz da olmayan birşeyi varmış gibi göstermek çok kolay
Adamlarla bağlantısı olan arkadaşlar msn den yada telefondan söylesinlerde şuraya 10-15 resim birde video kaydı yollasınlar. Eğer varsa öyle biryer bizde bilelim.. Bu arada bazı arkadaşlar ticaret odasına ve maliye bakanlığına şikayette bulunmuşlar.. Eğer gerçekten yoksa böyle biryer 1 haftaya kalmaz çıkar ortaya
cobra sana katılıyorum Nixcon işi ciddiyse Kendileri tanıtım videosu hazırlasınlar + adam akılllı resimlerle tanıtım yapsınlar ozaman bırak su halini bunun gibi 2 tane daha kurarlar kimse güvenemiyo