• 21-08-2006, 01:47:16
    Ben inandim walla..
    bir server almak şart oldu artık
  • 21-08-2006, 01:50:12
    Misafir
    s.eveyim nixconu size birşey olmasın

    varmı fdc gibisi zoktuğumun nixconuna mı kaldık
  • 21-08-2006, 01:51:09
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.eveyim nixconu size birşey olmasın

    varmı fdc gibisi zoktuğumun nixconuna mı kaldık
    Gidersen osmanın makinayıda al öyle git


    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse işin makarasındayız

    gideriz görürüz

    alırız bi makine

    umarım sinangünay surkent gibi birşey değillerdir

    anlarız ziyaret edince
  • 21-08-2006, 01:52:00
    Üyeliği durduruldu
    ewt aga nixcona mı kaldık yaw
  • 21-08-2006, 01:53:20
    Neden giden herkes anlattıklarının sonunda en büyük nixcondur yaşasın nixcon gibi bi cümle kurma zorunluluğunda hissediyor kendini.???
  • 21-08-2006, 01:54:42
    Volkanlar bile patlamadan önce hareketlenir. Şu an öyle şeyler olmaya başladıki. Teknik açıdan imkansız şeyler bir iş hanı Türkiye^yi bırakın Dünyanın en iyi si oldu. Tahminimce volkan patlamak üzere. Volkanın külleri kaç kişinin üzerine sıçrayacak ve şayet volkan patlarsa bu patlamada çok faazla kişinin kül altında kalmasına neden olan kişiler ne yapar acaba?
  • 21-08-2006, 01:56:44
    Misafir
    bizim milletimiz dolandırılmaya alışkındır KOYMAZ

    2 mbit hattı telekom 200 küsür ytl ye satıyor bunlar 30 mbit i 100 ytl ye veriyo komik
  • 21-08-2006, 01:59:00
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim milletimiz dolandırılmaya alışkındır KOYMAZ

    2 mbit hattı telekom 200 küsür ytl ye satıyor bunlar 30 mbit i 100 ytl ye veriyo komik
    Uyduları vardır belki

    Hem telekomun 2 milyon abonesi var, nixcon un 20 milyon koyarmı adamlara..
  • 21-08-2006, 02:00:30
    Misafir
    20 milyonmu

    Cobra ip adresini tespit edip seni blackliste aldık 70 milyon abonesi olan bir kaporta firmasını 20 milyon diye lanse ettiğin için mahkemeye verdim seni