zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim milletimiz dolandırılmaya alışkındır KOYMAZ

2 mbit hattı telekom 200 küsür ytl ye satıyor bunlar 30 mbit i 100 ytl ye veriyo komik
Uyduları vardır belki

Hem telekomun 2 milyon abonesi var, nixcon un 20 milyon koyarmı adamlara..