• 21-12-2014, 17:55:00
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir bol yag az et aliip yag bana dokunuyor demek bu
    sen eti yağlı mı satıyorsun ?
    yağsız et diyerek yağlı et verenlerden misin ?
    7x24 teknik destek diyerek 24/2400 mi ilgileniyorsun?
    savunduğun doğru bişi olsa sana da teşekkür edecem ama !!!
    yağsız diyerek yağlı et satmasın kimse
  • 21-12-2014, 18:26:01
    #38
    Herkesin algi esigi farklidir demek ki bu et size yagli
    Firma psikolojik tatmin yeri degil size surekli cevap yazmis zaten aciklamayi ni de gelip yapmis

    @sayfanet radore da 6 saat elektrik kesileli gunduz vakti cok gecmedi o donemde kacak etler nereye gitti ?
  • 21-12-2014, 18:38:16
    #39
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin algi esigi farklidir demek ki bu et size yagli
    Firma psikolojik tatmin yeri degil size surekli cevap yazmis zaten aciklamayi ni de gelip yapmis

    @sayfanet radore da 6 saat elektrik kesileli gunduz vakti cok gecmedi o donemde kacak etler nereye gitti ?
    kaçak etlerimizi https://twitter.com/Sayfa_NET sayfasında teşhir ediyoruz.
  • 21-12-2014, 18:40:32
    #40
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçak etlerimizi https://twitter.com/Sayfa_NET sayfasında teşhir ediyoruz.
    Konuyu okurken gözünüzden kaçtı sanırım müşterinin firmaya erişimi ile ilgili sıkıntı olmamış
    Ne olcak bu kaçak et satışlar engin bey

    herkese iyi çalışmalar
  • 21-12-2014, 18:42:36
    #41
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okurken gözünüzden kaçtı sanırım müşterinin firmaya erişimi ile ilgili sıkıntı olmamış
    Ne olcak bu bol yağlı satışlar engin bey

    herkese iyi çalışmalar
    browser sizin cache'den gösteriyor sanırım. bir de sesli uygulama deneyin. müşterisi, firmaya kesinti süresince ulaşamadığı için konuyu açmış
  • 21-12-2014, 18:45:49
    #42
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    browser sizin cache'den gösteriyor sanırım. bir de sesli uygulama deneyin. müşterisi, firmaya kesinti süresince ulaşamadığı için konuyu açmış
    Son kesintisi için evet ama oncesi için değil , öte yandan sizin için sorun hizmet mi yoksa hizmetsizlik mi ? gazete de kaçak et sattıktan sonra duyursanız ne farkeder müşteri 2. sıraya düşmüş
  • 21-12-2014, 19:01:27
    #43
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son kesintisi için evet ama oncesi için değil , öte yandan sizin için sorun hizmet mi yoksa hizmetsizlik mi ? gazete de kaçak et sattıktan sonra duyursanız ne farkeder müşteri 2. sıraya düşmüş
    çanak antenin ayarında sorun yok ama sanırım sizin orda yağmurlu. arada bir sinyal kesiyor.

    müşteri kesintiye değil, firmaya ulaşamadığı için şikayetçi. bu forumda ovh'ya ticket açıp cevabı ertesi gün gelen insanlar da şikayetçi.

    kesintiye maruz kalıp telekomun falanca uplink modülünün 12 saat sonra düzelmesinden biz de şikayetçiydik.

    sizin konuyu bağladığınız yer, "neden daha fazla ödemiyorsun". müşterinin anlatmak istediği kısım, "neden bana 24 saat diyorsunuz"

    forumda bildev mi, bilrom mu, öyle bir üye daha var. onun her açtığı konuda mesai saatleri kısmı var. örneğin geceleri ve pazar günleri destek sağlamıyorlar. şimdi biri çıksa dese ki, "kardeşim nedir bu rezalet, neden size pazar günü ulaşamıyoruz"; o zaman firma der ki, "al SLA, istediğin zaman ulaş. ama ayda +XXX TL".

    arada kültür farkı var. kültürü cehalet ile karıştırmayalım. (alışkanlık, diğer adıyla.).. kimi malı satmadan evvel bunu söylüyor, kimi de sattıktan sonra mutsuz ediyor. neticede düşününce, müşteri her zaman mutsuz. müşteri doymaz, hep kusursuz olsun ister.
  • 21-12-2014, 19:09:03
    #44
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çanak antenin ayarında sorun yok ama sanırım sizin orda yağmurlu. arada bir sinyal kesiyor.

    müşteri kesintiye değil, firmaya ulaşamadığı için şikayetçi. bu forumda ovh'ya ticket açıp cevabı ertesi gün gelen insanlar da şikayetçi.

    kesintiye maruz kalıp telekomun falanca uplink modülünün 12 saat sonra düzelmesinden biz de şikayetçiydik.

    sizin konuyu bağladığınız yer, "neden daha fazla ödemiyorsun". müşterinin anlatmak istediği kısım, "neden bana 24 saat diyorsunuz"

    forumda bildev mi, bilrom mu, öyle bir üye daha var. onun her açtığı konuda mesai saatleri kısmı var. örneğin geceleri ve pazar günleri destek sağlamıyorlar. şimdi biri çıksa dese ki, "kardeşim nedir bu rezalet, neden size pazar günü ulaşamıyoruz"; o zaman firma der ki, "al SLA, istediğin zaman ulaş. ama ayda +XXX TL".

    arada kültür farkı var. kültürü cehalet ile karıştırmayalım. (alışkanlık, diğer adıyla.).. kimi malı satmadan evvel bunu söylüyor, kimi de sattıktan sonra mutsuz ediyor. neticede düşününce, müşteri her zaman mutsuz. müşteri doymaz, hep kusursuz olsun ister.
    Konuşmanın sonunu güzel bağlamışsın da gerisine katılamayacam. Kimse kimsenin hakkını yiyemez. Hepimiz ticaret yapıyoruz müşteride bu sunucuyu para kazanmak için kullanıyor. Eğer bir hizmetin bedeli ve adı varsa çizgisi ayrı olur. bu hizmetinde olacakları bunlar açıkca belli datacenter gider bayi de kapanır , bayinin sitesi oradaysa zaten yapacak hiç bir şey yok. Bu firmalar hosting firmaları psikolojik tatmin yerleri değil herkes yerini ve sınırını bilecek beğenmiyorsan gidersin adam senin paranı yememiş dolandırmamış elinden geleni bu bunu da yeterince desteklemiş. Ha bu kesinti sizin için kaçak et ise kusura bakmayın gelip burada bu kadar kaçak et ile kimseye yazamazsınız konu musterinin kesinti sırasında ulaşamaması ise onda kimse kusura bakmasın hizmet ve ürün başka şeylerdir ayrıca kimi durumlarda hiç erişilemiyor olmakda anormal değil
  • 21-12-2014, 19:15:41
    #45
    Salay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşmanın sonunu güzel bağlamışsın da gerisine katılamayacam. Kimse kimsenin hakkını yiyemez. Hepimiz ticaret yapıyoruz müşteride bu sunucuyu para kazanmak için kullanıyor. Eğer bir hizmetin bedeli ve adı varsa çizgisi ayrı olur. bu hizmetinde olacakları bunlar açıkca belli datacenter gider bayi de kapanır , bayinin sitesi oradaysa zaten yapacak hiç bir şey yok. Bu firmalar hosting firmaları psikolojik tatmin yerleri değil herkes yerini ve sınırını bilecek beğenmiyorsan gidersin adam senin paranı yememiş dolandırmamış elinden geleni bu bunu da yeterince desteklemiş. Ha bu kesinti sizin için kaçak et ise kusura bakmayın gelip burada bu kadar kaçak et ile kimseye yazamazsınız konu musterinin kesinti sırasında ulaşamaması ise onda kimse kusura bakmasın hizmet ve ürün başka şeylerdir ayrıca kimi durumlarda hiç erişilemiyor olmakda anormal değil


    iyi esnaflık ve iyi teknisyenlik arasındaki fark da burada ortaya çıkıyor. her müşteri şikayetinde, müşteriye laf çakmak ustalık sayılmıyor.

    hepimizin başına geliyor. size de öneriyorum, burada söz konusu olan firmaya da.

    1- müşteriden özür dileyin
    2- müşteri ile yollarınızı ayırın. (zaten muhtemelen o da ayrılacaktır.)
    3- lig daha uzun, 1 müşteri gider, 3 müşteri gelir.

    bunu infinite loop a bağladığınızda, sinirleri alınmış güler yüzlü esnafa dönüşüyorsunuz