Konuşmanın sonunu güzel bağlamışsın da gerisine katılamayacam. Kimse kimsenin hakkını yiyemez. Hepimiz ticaret yapıyoruz müşteride bu sunucuyu para kazanmak için kullanıyor. Eğer bir hizmetin bedeli ve adı varsa çizgisi ayrı olur. bu hizmetinde olacakları bunlar açıkca belli datacenter gider bayi de kapanır , bayinin sitesi oradaysa zaten yapacak hiç bir şey yok. Bu firmalar hosting firmaları psikolojik tatmin yerleri değil herkes yerini ve sınırını bilecek beğenmiyorsan gidersin adam senin paranı yememiş dolandırmamış elinden geleni bu bunu da yeterince desteklemiş. Ha bu kesinti sizin için kaçak et ise kusura bakmayın gelip burada bu kadar kaçak et ile kimseye yazamazsınız konu musterinin kesinti sırasında ulaşamaması ise onda kimse kusura bakmasın hizmet ve ürün başka şeylerdir ayrıca kimi durumlarda hiç erişilemiyor olmakda anormal değil
iyi esnaflık ve iyi teknisyenlik arasındaki fark da burada ortaya çıkıyor. her müşteri şikayetinde, müşteriye laf çakmak ustalık sayılmıyor.
hepimizin başına geliyor. size de öneriyorum, burada söz konusu olan firmaya da.
1- müşteriden özür dileyin
2- müşteri ile yollarınızı ayırın. (zaten muhtemelen o da ayrılacaktır.)
3- lig daha uzun, 1 müşteri gider, 3 müşteri gelir.
bunu infinite loop a bağladığınızda, sinirleri alınmış güler yüzlü esnafa dönüşüyorsunuz