HotVPS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yetti Artık Türk Telekom
57
●7.166
- 13-04-2014, 11:51:07Üyeliği durdurulduZihniyete gel. Ne alaka şimdi arkadaş olayı siyasete bağlıyosunuz?HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2014, 11:52:35Üyeliği durduruldu5-6 yıl daha beklenirdi heralde adsl nin gelmesi. Fiberler daha gelmemiş olurdu.NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2014, 11:51:58Üyeliği durdurulduKahin misiniz nereden biliyorsunuz? Belki bundan daha iyi bir halde olacaktıkHotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2014, 12:00:36Üyeliği durduruldu2001 krizinden sonra gelinebilecek en iyi noktadayız.NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün bankalar boşaltıldı devlet borç batağı içindeydi vs vs.
Bence siz olaya benden çok ideolojik bakıyorsunuz.
Bilgisayar başında siyaset öğrendiğini düşünüp, zihniyet ile alay edip karikatür paylaşanların seviyesi ve anlayışı ortada. - 13-04-2014, 12:36:28Farzedinki düşündüğünüz gibi olsun (Bugünkü bankaların sağlam olmasını sağlayan BDDK 2001 de kurulmuştu ama yok sayalım) en azından 2001 yılına kadar kullanmadığım telefon hattı için 20 TL ödemiyordum...HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borç konusunada gelirsek evi barkı malı mülkü satıp kiraya çıkarak borç ödendiğini alkışlayan insan eğer üniversite mezunu ise üzülürüm. Bu arada 2001 deki en büyük krize karşı dış borcun 127 milyar dolar olmasına karşın 2008 de bizi teğet geçen krize karşı dış borcumuz 380 milyar dolar oldu ise boşverin gerisini. Bu arada size son bir ipucu. DSP-MHP-ANAP koalisyonundan önceki IMF dış borcu 54 milyar dolardı. O borcu 24 milyar dolara indiren o beğenmediğiniz koalisyondur. Hiçbir kurumunu satmadan 30 milyar dolar ödemiş. IMF harici finans kurumlarından borç almadan. Bu arada 127 milyarlık dış borcun 3.5 milyar doları marmaray için koalisyon döneminde alınan kredidir. - 13-04-2014, 12:45:52Üyeliği durduruldu"Hayali rakamlar olduğu için rakamları önemseden yazacağım."ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2001 krizinde baş aktörleri hepimiz biliyoruz değil mi ? O bankaları kimlerin hortumladığını hangi siyasi görüşün çünkü o zaman hükümetin başı o pastayı kimseye yedirmedi.
IMF ye ABD ye verilen dünya kadar söz ve üstüne kemal derviş getirildi. Yazacak şey çokta ben r10 gibi bir forumda siyaset yapmak istemiyorum.
Özelleştirmeleri destekleyen birisiyim. Liberal politika da devletin ticaret ile işi yoktur. Bu özelleştirmeler sayesinde devlete ekstra yük olan kurum ve kuruluşlar artık kara geçmiş ve devlete vergi ödemeye başlamış devlete de para kazandırmıştır. Olaylara çok farklı açıdan bakıyoruz.