• 13-04-2014, 11:47:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandaş olmadan önce 56 k kullanılıyordu, ne çabuk unutuyor insanlar o günleri...

    biiip biiip biip tık tık tık.
    Başka bir parti iktidarda olsaydı hala 56k mı kullanıyor olacaktık? Saçma sapan konuşmayın.
  • 13-04-2014, 11:51:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandaş olmadan önce 56 k kullanılıyordu, ne çabuk unutuyor insanlar o günleri...

    biiip biiip biip tık tık tık.
    Zihniyete gel. Ne alaka şimdi arkadaş olayı siyasete bağlıyosunuz?
  • 13-04-2014, 11:52:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir parti iktidarda olsaydı hala 56k mı kullanıyor olacaktık? Saçma sapan konuşmayın.
    5-6 yıl daha beklenirdi heralde adsl nin gelmesi. Fiberler daha gelmemiş olurdu.
  • 13-04-2014, 11:51:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 yıl daha beklenirdi heralde adsl nin gelmesi. Fiberler daha gelmemiş olurdu.
    Kahin misiniz nereden biliyorsunuz? Belki bundan daha iyi bir halde olacaktık
  • 13-04-2014, 11:54:30
    #14
    HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 yıl daha beklenirdi heralde adsl nin gelmesi. Fiberler daha gelmemiş olurdu.
  • 13-04-2014, 12:00:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahin misiniz nereden biliyorsunuz? Belki bundan daha iyi bir halde olacaktık
    2001 krizinden sonra gelinebilecek en iyi noktadayız.

    Bütün bankalar boşaltıldı devlet borç batağı içindeydi vs vs.

    Bence siz olaya benden çok ideolojik bakıyorsunuz.

    Bilgisayar başında siyaset öğrendiğini düşünüp, zihniyet ile alay edip karikatür paylaşanların seviyesi ve anlayışı ortada.
  • 13-04-2014, 12:36:28
    #16
    HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2001 krizinden sonra gelinebilecek en iyi noktadayız.

    Bütün bankalar boşaltıldı devlet borç batağı içindeydi vs vs.

    Bence siz olaya benden çok ideolojik bakıyorsunuz.

    Bilgisayar başında siyaset öğrendiğini düşünüp, zihniyet ile alay edip karikatür paylaşanların seviyesi ve anlayışı ortada.
    Farzedinki düşündüğünüz gibi olsun (Bugünkü bankaların sağlam olmasını sağlayan BDDK 2001 de kurulmuştu ama yok sayalım) en azından 2001 yılına kadar kullanmadığım telefon hattı için 20 TL ödemiyordum...

    Borç konusunada gelirsek evi barkı malı mülkü satıp kiraya çıkarak borç ödendiğini alkışlayan insan eğer üniversite mezunu ise üzülürüm. Bu arada 2001 deki en büyük krize karşı dış borcun 127 milyar dolar olmasına karşın 2008 de bizi teğet geçen krize karşı dış borcumuz 380 milyar dolar oldu ise boşverin gerisini. Bu arada size son bir ipucu. DSP-MHP-ANAP koalisyonundan önceki IMF dış borcu 54 milyar dolardı. O borcu 24 milyar dolara indiren o beğenmediğiniz koalisyondur. Hiçbir kurumunu satmadan 30 milyar dolar ödemiş. IMF harici finans kurumlarından borç almadan. Bu arada 127 milyarlık dış borcun 3.5 milyar doları marmaray için koalisyon döneminde alınan kredidir.
  • 13-04-2014, 12:45:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farzedinki düşündüğünüz gibi olsun (Bugünkü bankaların sağlam olmasını sağlayan BDDK 2001 de kurulmuştu ama yok sayalım) en azından 2001 yılına kadar kullanmadığım telefon hattı için 20 TL ödemiyordum...

    Borç konusunada gelirsek evi barkı malı mülkü satıp kiraya çıkarak borç ödendiğini alkışlayan insan eğer üniversite mezunu ise üzülürüm. Bu arada 2001 deki en büyük krize karşı dış borcun 127 milyar dolar olmasına karşın 2008 de bizi teğet geçen krize karşı dış borcumuz 380 milyar dolar oldu ise boşverin gerisini. Bu arada size son bir ipucu. DSP-MHP-ANAP koalisyonundan önceki IMF dış borcu 54 milyar dolardı. O borcu 24 milyar dolara indiren o beğenmediğiniz koalisyondur. Hiçbir kurumunu satmadan 30 milyar dolar ödemiş. IMF harici finans kurumlarından borç almadan. Bu arada 127 milyarlık dış borcun 3.5 milyar doları marmaray için koalisyon döneminde alınan kredidir.
    "Hayali rakamlar olduğu için rakamları önemseden yazacağım."

    2001 krizinde baş aktörleri hepimiz biliyoruz değil mi ? O bankaları kimlerin hortumladığını hangi siyasi görüşün çünkü o zaman hükümetin başı o pastayı kimseye yedirmedi.

    IMF ye ABD ye verilen dünya kadar söz ve üstüne kemal derviş getirildi. Yazacak şey çokta ben r10 gibi bir forumda siyaset yapmak istemiyorum.

    Özelleştirmeleri destekleyen birisiyim. Liberal politika da devletin ticaret ile işi yoktur. Bu özelleştirmeler sayesinde devlete ekstra yük olan kurum ve kuruluşlar artık kara geçmiş ve devlete vergi ödemeye başlamış devlete de para kazandırmıştır. Olaylara çok farklı açıdan bakıyoruz.
  • 13-04-2014, 13:56:58
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konunun çerçevesi Türk Telekom'dan çoktan taşmış durumda. Bir konu daha gitti, haydi geçmiş olsun.