NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bir parti iktidarda olsaydı hala 56k mı kullanıyor olacaktık? Saçma sapan konuşmayın.
5-6 yıl daha beklenirdi heralde adsl nin gelmesi. Fiberler daha gelmemiş olurdu.