Son zamanlarda yaşanan yurt dışı sıkıntıları her geçen gün artıyor monitor ettiğim tüm veri merkezlerinde ortalama her gün down uyasısı alıyorum küçüklü büyüklü hepsinde var ama artık yeter bu kadarda olmaz.
Turk Telekom yöneticileri yada yönettiğini sananlar, yeter artık çuvalla para veriyoruz bize saldırı geliyor yada şu oluyor diye bahaneler ürettiğin yeter işi hakkı ile yapcaksan yap yapmayacaksan sat başkasına, Siz için veri merkezlerinin bir önemi yok ama bizler olmasak sizin bu kadar internet nereye satacaksınzı bizleri artık dikkate alasanız iyi edersiniz.
Herkez içini döksün ben doldum yeterince
Yetti Artık Türk Telekom
57
●7.166
- 12-04-2014, 20:39:54aynısı bende ingiltere berbat durumda 800 900 ping alıyorum 70 iken birşey yapılmıyorPisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2014, 23:54:13Merhaba,
Yurt dışı çıkışlarında sorun halen devam etmekte, 4-5 gün oldu Türk telekom bir çözüm sunamadı. Gerçekten harcanan paralara, emeklere yazık ediyorlar. 1 saat değil 2 saat değil. 4-5 gündür müşterilerimize durumu izah etmeye çalışıyoruz. - 13-04-2014, 01:46:16Çağrı hocam İngiltere Lokasyon dışında satışınız yok değil mi?YilmazServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
****
Bende sitemdeki kullanıcılarımıza durumu anlatmaktan sıkıldım, hergün aynı sorunlar ile pm alıyorum (: - 13-04-2014, 11:41:55Üyeliği durdurulduYandaş olmadan önce 56 k kullanılıyordu, ne çabuk unutuyor insanlar o günleri...Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biiip biiip biip tık tık tık.