YilmazServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Yurt dışı çıkışlarında sorun halen devam etmekte, 4-5 gün oldu Türk telekom bir çözüm sunamadı. Gerçekten harcanan paralara, emeklere yazık ediyorlar. 1 saat değil 2 saat değil. 4-5 gündür müşterilerimize durumu izah etmeye çalışıyoruz.
Çağrı hocam İngiltere Lokasyon dışında satışınız yok değil mi?

****

Bende sitemdeki kullanıcılarımıza durumu anlatmaktan sıkıldım, hergün aynı sorunlar ile pm alıyorum (: