Son zamanlarda yaşanan yurt dışı sıkıntıları her geçen gün artıyor monitor ettiğim tüm veri merkezlerinde ortalama her gün down uyasısı alıyorum küçüklü büyüklü hepsinde var ama artık yeter bu kadarda olmaz.
Turk Telekom yöneticileri yada yönettiğini sananlar, yeter artık çuvalla para veriyoruz bize saldırı geliyor yada şu oluyor diye bahaneler ürettiğin yeter işi hakkı ile yapcaksan yap yapmayacaksan sat başkasına, Siz için veri merkezlerinin bir önemi yok ama bizler olmasak sizin bu kadar internet nereye satacaksınzı bizleri artık dikkate alasanız iyi edersiniz.
Herkez içini döksün ben doldum yeterince