HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandaş olmadan önce 56 k kullanılıyordu, ne çabuk unutuyor insanlar o günleri...

biiip biiip biip tık tık tık.
Başka bir parti iktidarda olsaydı hala 56k mı kullanıyor olacaktık? Saçma sapan konuşmayın.