HotVPS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2001 krizinden sonra gelinebilecek en iyi noktadayız.

Bütün bankalar boşaltıldı devlet borç batağı içindeydi vs vs.

Bence siz olaya benden çok ideolojik bakıyorsunuz.

Bilgisayar başında siyaset öğrendiğini düşünüp, zihniyet ile alay edip karikatür paylaşanların seviyesi ve anlayışı ortada.
Farzedinki düşündüğünüz gibi olsun (Bugünkü bankaların sağlam olmasını sağlayan BDDK 2001 de kurulmuştu ama yok sayalım) en azından 2001 yılına kadar kullanmadığım telefon hattı için 20 TL ödemiyordum...

Borç konusunada gelirsek evi barkı malı mülkü satıp kiraya çıkarak borç ödendiğini alkışlayan insan eğer üniversite mezunu ise üzülürüm. Bu arada 2001 deki en büyük krize karşı dış borcun 127 milyar dolar olmasına karşın 2008 de bizi teğet geçen krize karşı dış borcumuz 380 milyar dolar oldu ise boşverin gerisini. Bu arada size son bir ipucu. DSP-MHP-ANAP koalisyonundan önceki IMF dış borcu 54 milyar dolardı. O borcu 24 milyar dolara indiren o beğenmediğiniz koalisyondur. Hiçbir kurumunu satmadan 30 milyar dolar ödemiş. IMF harici finans kurumlarından borç almadan. Bu arada 127 milyarlık dış borcun 3.5 milyar doları marmaray için koalisyon döneminde alınan kredidir.