NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahin misiniz nereden biliyorsunuz? Belki bundan daha iyi bir halde olacaktık
2001 krizinden sonra gelinebilecek en iyi noktadayız.

Bütün bankalar boşaltıldı devlet borç batağı içindeydi vs vs.

Bence siz olaya benden çok ideolojik bakıyorsunuz.

Bilgisayar başında siyaset öğrendiğini düşünüp, zihniyet ile alay edip karikatür paylaşanların seviyesi ve anlayışı ortada.