• 23-12-2013, 14:38:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba üstadlarım,

    Ben şimdi kendime ait bir Dedicated Sunucu kiralamayı istiyorum. Ancak bunun içine kendim Windows Server 2012 & SQL 2012 & Pleks Son Sürüm gibi sistemleri kendim kurmak istiyorum bunları nasıl yapabilirim. Hangi yolları izlemem lazım yardımcı olursanız sevinirim ?
  • 23-12-2013, 14:51:23
    #2
    Sunucuyu talep edersiniz. Hangi isoyu kullanmak istiyorsanız eğer o iso virtual media dan sizin sunucunuza takılır sizde kurup ayarlamalarını kendiniz yaparsınız eğer destekliyorsa tabii. Bunun için dell hp supermicro tarzı sunucular kullanmanız lazım masaüstü atx değil tabiikide.
  • 23-12-2013, 21:34:26
    #3
    ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucuyu talep edersiniz. Hangi isoyu kullanmak istiyorsanız eğer o iso virtual media dan sizin sunucunuza takılır sizde kurup ayarlamalarını kendiniz yaparsınız eğer destekliyorsa tabii. Bunun için dell hp supermicro tarzı sunucular kullanmanız lazım masaüstü atx değil tabiikide.
    Neden "atx tabikide değil" dediniz ki, atx lere virtual media destekli kvm takılamıyor mu ? (:

    Merdiven altı dclerde bile var.
  • 23-12-2013, 21:51:35
    #4
    Özet olarak

    Kvm i olan ve virtual media desteği olan bir sunucu kiralarsanız ve kendi bilgisayarınızdaki işletim sistemi iso'su ile bu işi halledebilirsiniz.
  • 23-12-2013, 21:56:46
    #5
    By_Ozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba üstadlarım,

    Ben şimdi kendime ait bir Dedicated Sunucu kiralamayı istiyorum. Ancak bunun içine kendim Windows Server 2012 & SQL 2012 & Pleks Son Sürüm gibi sistemleri kendim kurmak istiyorum bunları nasıl yapabilirim. Hangi yolları izlemem lazım yardımcı olursanız sevinirim ?
    Seçtiğiniz firma size kvm desteği veriyorsa cd boot ederek size kvm bilgilerini verir ve sizde kvm ile işinizi halledebilirsiniz.
  • 23-12-2013, 23:26:45
    #6
    PHP6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden "atx tabikide değil" dediniz ki, atx lere virtual media destekli kvm takılamıyor mu ? (:

    Merdiven altı dclerde bile var.
    7/24 elinin altında olmaz ama her defasında talep etmek durumunda kalır + olarak devamlı sorun çıkartır.
  • 24-12-2013, 01:53:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok yakında Aktif edeceğimiz bir sistem ile artık fiziki sunucu derdi ile uğraşmayacaksınız.
    Bu sunucu üstünde 15 20 VDS açacağım düşüncesiyle ilk giriş ücretleri olan 500 600 lira gibi bir ücretten de sizi kurtaracağız.
    Üstelik kimsenin sunucu kurulumunu bilmesinede gerek kalmayacak 1 tuşa basarak ister Plesk panelli bir sunucu, ister cpanelli ister Windows türevleri isterse panelsiz işletim sistemlerini sadece tek bir tıklama ile dakikalar içerisinde gerçekleştireceksiniz.
    Hatta işi biraz abartıp Saatlik olarak bile sunucu almanıza olanak sağlayacağız..
  • 02-01-2014, 21:54:09
    #8
    Arkadaşlar hepinizin cevapları için teker teker teşekkür ediyorum
  • 02-01-2014, 21:58:08
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    ownhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yakında Aktif edeceğimiz bir sistem ile artık fiziki sunucu derdi ile uğraşmayacaksınız.
    Bu sunucu üstünde 15 20 VDS açacağım düşüncesiyle ilk giriş ücretleri olan 500 600 lira gibi bir ücretten de sizi kurtaracağız.
    Üstelik kimsenin sunucu kurulumunu bilmesinede gerek kalmayacak 1 tuşa basarak ister Plesk panelli bir sunucu, ister cpanelli ister Windows türevleri isterse panelsiz işletim sistemlerini sadece tek bir tıklama ile dakikalar içerisinde gerçekleştireceksiniz.
    Hatta işi biraz abartıp Saatlik olarak bile sunucu almanıza olanak sağlayacağız..
    Zeki Müren de bizi görecek mi?