Çok yakında Aktif edeceğimiz bir sistem ile artık fiziki sunucu derdi ile uğraşmayacaksınız.
Bu sunucu üstünde 15 20 VDS açacağım düşüncesiyle ilk giriş ücretleri olan 500 600 lira gibi bir ücretten de sizi kurtaracağız.
Üstelik kimsenin sunucu kurulumunu bilmesinede gerek kalmayacak 1 tuşa basarak ister Plesk panelli bir sunucu, ister cpanelli ister Windows türevleri isterse panelsiz işletim sistemlerini sadece tek bir tıklama ile dakikalar içerisinde gerçekleştireceksiniz.
Hatta işi biraz abartıp Saatlik olarak bile sunucu almanıza olanak sağlayacağız..
Zeki Müren de bizi görecek mi?