• 02-01-2014, 23:03:38
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeki Müren de bizi görecek mi?
    Digitalocean gibi bir şeyden bahsediyor sanırım arkadaş
  • 03-01-2014, 00:21:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeki Müren de bizi görecek mi?
    Merak etme elazığlı168 zeki müren değil herkez seni görecek altyapımızın bitmesine az kaldı bittiğinde sende istediğini görebilirsin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:21:20 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:44 --

    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Digitalocean gibi bir şeyden bahsediyor sanırım arkadaş

    Digitalocean, Amazoncloud bu yapılar daha tam olarak Türk insanı mantığına uygun olmadığı için malesefki uygulamamız tam onlara benzemeyecek. Ama mantık o yönde ilerleyecek... Belki tepki çekeriz belki başka birşey bilmiyorum ama Bayilik konusunda veya sanal sunucu satma konusunda bir çığır açacağımız bir kesin...
  • 03-01-2014, 00:29:48
    #12
    ownhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etme elazığlı168 zeki müren değil herkez seni görecek altyapımızın bitmesine az kaldı bittiğinde sende istediğini görebilirsin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:21:20 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:44 --




    Digitalocean, Amazoncloud bu yapılar daha tam olarak Türk insanı mantığına uygun olmadığı için malesefki uygulamamız tam onlara benzemeyecek. Ama mantık o yönde ilerleyecek... Belki tepki çekeriz belki başka birşey bilmiyorum ama Bayilik konusunda veya sanal sunucu satma konusunda bir çığır açacağımız bir kesin...
    Umarım dilediğiniz gibi olur. Rakip olacağız desenize Başarılar...
  • 03-01-2014, 00:38:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ben kimseyi rakip görmüyorum bu sektörde çünkü herkezin ekmeği farklı yerlerdedir ona inanırım. iyi birşeyler yapma peşindeyiz sadece ve hala türkiye de internet kullanıcısının %20 lerde seyrettiğini düşünürsek hala paylaşılması gereken büyük bir pasta mevcut. Herkezde yaptığı ve hakkettiği kadarını alır bana göre bu pastadan..