Ben kimseyi rakip görmüyorum bu sektörde çünkü herkezin ekmeği farklı yerlerdedir ona inanırım. iyi birşeyler yapma peşindeyiz sadece ve hala türkiye de internet kullanıcısının %20 lerde seyrettiğini düşünürsek hala paylaşılması gereken büyük bir pasta mevcut. Herkezde yaptığı ve hakkettiği kadarını alır bana göre bu pastadan..