ronin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuyu talep edersiniz. Hangi isoyu kullanmak istiyorsanız eğer o iso virtual media dan sizin sunucunuza takılır sizde kurup ayarlamalarını kendiniz yaparsınız eğer destekliyorsa tabii. Bunun için dell hp supermicro tarzı sunucular kullanmanız lazım masaüstü atx değil tabiikide.
Neden "atx tabikide değil" dediniz ki, atx lere virtual media destekli kvm takılamıyor mu ? (:

Merdiven altı dclerde bile var.