Sunucuyu talep edersiniz. Hangi isoyu kullanmak istiyorsanız eğer o iso virtual media dan sizin sunucunuza takılır sizde kurup ayarlamalarını kendiniz yaparsınız eğer destekliyorsa tabii. Bunun için dell hp supermicro tarzı sunucular kullanmanız lazım masaüstü atx değil tabiikide.