Merhaba üstadlarım,

Ben şimdi kendime ait bir Dedicated Sunucu kiralamayı istiyorum. Ancak bunun içine kendim Windows Server 2012 & SQL 2012 & Pleks Son Sürüm gibi sistemleri kendim kurmak istiyorum bunları nasıl yapabilirim. Hangi yolları izlemem lazım yardımcı olursanız sevinirim ?