Türk Telekom Kesinti
96
●7.060
- 20-08-2013, 19:21:12Voltajı bilmemde Vodafone ve Turk.Net kullanıyorum. Telefonlar kesik ama DSL ışıkları yanıyordu ikisindede. Hat birleştirmek için kullandığım pfsense server sorun verdi diye eski yedekleri yüklemey çalıştım eski yedekler sorunlu çıkyı şimdi birde pfsense ile uğraşıyorum. Telekom ben sana daha ne diyeyim. Kurulu olan paketler gözükmüyor yeniden kurarken hata veriyor. Sen büyüksün yarabbim.
- 20-08-2013, 19:25:29telefon hatlarını etkiledi 20 dk civarı kablolarla uğraştım. Sorun bende sanmıştım
Ama şuanda bende pek problem gözükmüyor.
edit: Konuyu Toplam 82 Üye okuyor. (53 Kayıtlı üye ve 29 Misafir)
- 20-08-2013, 19:28:27Üyeliği durdurulduSorun başladığında bende modeme koştum hemen, baktım Internet ışığı yanmıyor. Tabi sadece bende mi bu huy var bilmiyor ama önce modemi kapattım açtım, yine aynı sorun olunca bir iki tıkladım modeme yine yok. Zaten TTNET'e de ulaşamayınca anladık ki Türk Telekomda sorun varMyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Neyse ki çok uzun sürmedi, yine de geçmiş olsun diyelim Türk Telekom'a. - 20-08-2013, 19:48:26Altyapımın içine etti TTNET 10 dakikada. İşim gücüm yok kablolarla uğraşıyorum, elektrik yok soğutmalar çalışmıyor, akımdan dolayı kablolar ısınıyor ve sinyaldeki yüksek elektrik voltajı tarafından öpülüyorum

Türkiye'de bile Ortadoğu çöllerindeki günlerimi yaşattığı için TTNET'e kucak dolusu sevgiler(!)... - 20-08-2013, 19:49:50Hata sizde, ttnetten niye elektrik hizmeti alırsınız ki?CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama şuanda bende pek problem gözükmüyor.