• 20-08-2013, 19:20:32
    #46
    Kurumsal PLUS
    Şuan bir sıkıntı yok sanıyorum.
  • 20-08-2013, 19:21:12
    #47
    Voltajı bilmemde Vodafone ve Turk.Net kullanıyorum. Telefonlar kesik ama DSL ışıkları yanıyordu ikisindede. Hat birleştirmek için kullandığım pfsense server sorun verdi diye eski yedekleri yüklemey çalıştım eski yedekler sorunlu çıkyı şimdi birde pfsense ile uğraşıyorum. Telekom ben sana daha ne diyeyim. Kurulu olan paketler gözükmüyor yeniden kurarken hata veriyor. Sen büyüksün yarabbim.
  • 20-08-2013, 19:25:29
    #48
    telefon hatlarını etkiledi 20 dk civarı kablolarla uğraştım. Sorun bende sanmıştım Ama şuanda bende pek problem gözükmüyor.


    edit: Konuyu Toplam 82 Üye okuyor. (53 Kayıtlı üye ve 29 Misafir)
  • 20-08-2013, 19:26:56
    #49
    şimdi bir sıkıntı yok gibi, twitter'da ttnet kaynaklı olduğunu görmesem Netinternet'i arıyordum ben de
  • 20-08-2013, 19:28:27
    #50
    Üyeliği durduruldu
    MyHosTcuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon hatlarını etkiledi 20 dk civarı kablolarla uğraştım. Sorun bende sanmıştım Ama şuanda bende pek problem gözükmüyor.


    edit: Konuyu Toplam 82 Üye okuyor. (53 Kayıtlı üye ve 29 Misafir)
    Sorun başladığında bende modeme koştum hemen, baktım Internet ışığı yanmıyor. Tabi sadece bende mi bu huy var bilmiyor ama önce modemi kapattım açtım, yine aynı sorun olunca bir iki tıkladım modeme yine yok. Zaten TTNET'e de ulaşamayınca anladık ki Türk Telekomda sorun var

    Neyse ki çok uzun sürmedi, yine de geçmiş olsun diyelim Türk Telekom'a.
  • 20-08-2013, 19:38:23
    #51
    Net kesilince ilk defa ailemle birlikte oturup sohbet etme fırsatı buldum.
    Kardeşim büyümüş, babam yaşlanmış saçları ağarmış. Küçük kardeşim okula başlamış meğersem.
    Teşekkürler ttnet aileme vakit ayırabildim sonunda.
  • 20-08-2013, 19:42:26
    #52
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net kesilince ilk defa ailemle birlikte oturup sohbet etme fırsatı buldum.
    Kardeşim büyümüş, babam yaşlanmış saçları ağarmış. Küçük kardeşim okula başlamış meğersem.
    Teşekkürler ttnet aileme vakit ayırabildim sonunda.
    O an!
  • 20-08-2013, 19:48:26
    #53
    Altyapımın içine etti TTNET 10 dakikada. İşim gücüm yok kablolarla uğraşıyorum, elektrik yok soğutmalar çalışmıyor, akımdan dolayı kablolar ısınıyor ve sinyaldeki yüksek elektrik voltajı tarafından öpülüyorum

    Türkiye'de bile Ortadoğu çöllerindeki günlerimi yaşattığı için TTNET'e kucak dolusu sevgiler(!)...
  • 20-08-2013, 19:49:50
    #54
    sunucuoptimizasyon.com
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altyapımın içine etti TTNET 10 dakikada. İşim gücüm yok kablolarla uğraşıyorum, elektrik yok soğutmalar çalışmıyor, akımdan dolayı kablolar ısınıyor ve sinyaldeki yüksek elektrik voltajı tarafından öpülüyorum

    Türkiye'de bile Ortadoğu çöllerindeki günlerimi yaşattığı için TTNET'e kucak dolusu sevgiler(!)...
    Hata sizde, ttnetten niye elektrik hizmeti alırsınız ki?