• 21-08-2013, 10:20:42
    #91
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım? ISP ile veribankasının aynı şey olduğunumu düşünüyorsunuz acaba?
    Koocca paragraf yazmışsınız ama bağlayamamışsınız onu diyorum Elektrik akımından kaynaklı sorunlardan bahsetmişsiniz sonra üzerine biraz kibir biraz siyaset 4 tutam bakır kablo bileşenlerinden oluşan kimyagerlik kişiliği oluşturmuşsunuz Hocam.

    Ayrıca meraketme ISP ve Veri bankası nerelerde ayrılır iyi bilirim siz 4 tane bakır kablonun akımı ile uğraşırken biz gayrettepe headendine 0,1 DB lik artışın sonuçları üzerine senaryolar üretiyorduk rasgele hocam rasgele bunca kibire gerek yok be hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:20:42 -->-> Daha önceki mesaj 10:16:06 --

    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çağrı merkezindekiler özelmi seçiliyor? Onu geçtim bunlara eğitim veriyorlarmı?

    Normalde 24/40 gelmesi gereken hat voltajı 10 katı geliyor, platin hattaki arkadaşın cevabı: "Normal voltaj değilmi?". Sınırlayıcılar ile normale döndürdük sonunda. Gerisini onlar düşünsün TEDAŞ'ın teşrif edip trafoyu onarmasını bekliyoruz bu seferde.

    Allahtan kontrol sunucusundaki metro hatta sıkıntı yok, o hatta sorun çıkarsa laba girdiğimde ilk işim siyanür içeren tüm çözeltileri kafaya dikmek olacak. Şunun şurasında sunucuların alınmasına 1 hafta kaldı çektiğimiz rezalete bak.

    Asıl sorunum DSL'lerin ABD erişimi düzelmedi bende. Evede gidemiyorum. Barikat kurup ateşe verdiler, biber gazı başlayacak birazdan. Bu lanet santrale özel bir durummu yoksa hiçbiryerdenmi ulaşılamıyor? Elektrik tasarrufu olsun diye monitörleri kapadık mecburen, diğer santrallerin pinglerini göremiyorum. Biri kontrol edip yazarsa sevinirm.
    Hocam çağrı merkezindekiler numunelik çağrı merkezini denemek için aradığımızda aynen şu konuşma geçti:

    Ben: Merhaba ip bloğu almak istiyorum mesela 6lık nasıl yaparız.
    Operatör: Bu şekilde olmaz her ip tek modeme atanır 6 tane modem almanız lazım

    Deyince olaylar olar gerisine gerek yok işin özünden ne derece bilgililer anlarsın hocam
  • 21-08-2013, 10:25:39
    #92
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koocca paragraf yazmışsınız ama bağlayamamışsınız onu diyorum Elektrik akımından kaynaklı sorunlardan bahsetmişsiniz sonra üzerine biraz kibir biraz siyaset 4 tutam bakır kablo bileşenlerinden oluşan kimyagerlik kişiliği oluşturmuşsunuz Hocam.

    Ayrıca meraketme ISP ve Veri bankası nerelerde ayrılır iyi bilirim siz 4 tane bakır kablonun akımı ile uğraşırken biz gayrettepe headendine 0,1 DB lik artışın sonuçları üzerine senaryolar üretiyorduk rasgele hocam rasgele bunca kibire gerek yok be hocam.
    Ben sadece ne anlattığıma yönelik bilgi vermeye çalıştım. Benim asıl mesleğim çekirdek kimyası. Daha doğrusu AR-GE. Sadece 4 tane bakır kablo ile uğraşmıyorum. Ortadoğu'da olsaydınız beni tanırdınız. Kesinlikle kibirli değilim. öyle görünüyorsamda kusura bakmayın ne diyim. Ek olarak sinirden yazıyorum bazı şeyleri, çünkü yazmazsam TT'ye patlıyorum

    Çağrı merkezleri konusunda hala sinirim geçmedi onlara karşı. Özel olarak insanı delirtmeye programlılar
  • 21-08-2013, 12:20:47
    #93
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam çağrı merkezindekiler numunelik çağrı merkezini denemek için aradığımızda aynen şu konuşma geçti:

    Ben: Merhaba ip bloğu almak istiyorum mesela 6lık nasıl yaparız.
    Operatör: Bu şekilde olmaz her ip tek modeme atanır 6 tane modem almanız lazım

    Deyince olaylar olar gerisine gerek yok işin özünden ne derece bilgililer anlarsın hocam
    Kusuruma bakmayında, sizin Operatöre sorduğunuz sorunun, Operatörün cevabından çok fazla bir farkı yok. IP Bloğu dediğiniz IP grubunun bir ismi, cismi, belirteci yok mu? Maalesef bende bir şey anlamadım sizin sorunuzdan. X.Y.Z den /29 yada /28 IP Bloğu istiyorum gibi bir soru sormanız gerekmez mi?
  • 21-08-2013, 12:28:21
    #94
    6lık yerine 70 lik isteseydiniz belki size bir tekel bayi tarif edebilirdi.

    Biri bana gelip 1lik vps alıcam derse bende aynı cevabı vermekten zevk alırdım
  • 21-08-2013, 13:02:02
    #95
    Ufkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusuruma bakmayında, sizin Operatöre sorduğunuz sorunun, Operatörün cevabından çok fazla bir farkı yok. IP Bloğu dediğiniz IP grubunun bir ismi, cismi, belirteci yok mu? Maalesef bende bir şey anlamadım sizin sorunuzdan. X.Y.Z den /29 yada /28 IP Bloğu istiyorum gibi bir soru sormanız gerekmez mi?
    O kadar detaya girmeye gerek dahi duyulmayacak bir konuşmaydı çünkü Dikkat ettiyseniz konuşmanın tamamını yazmadım. Yani açar açmaz X.Y.Z DEN /29 ip bloğunu istiyorum demek hödüklük olur zaman kaybından başka birşey değil niye uğraşayım karşımdaki sonuçta standart ttnet destek elemanı ahım şahım ahkam kesmeye gerek yok hepimiz biliyoruz ordakileri okadar uzatmaya da gerek yok. Kibarca ip bloğu almak istediğimi nasıl yaparız diye yol göstermesini beklediğimi anlatan bir soru sordum açık sade çok teknik bilgi gerektirmeyen kısa cevabı olan bir soru. Bunun cevabı 1 mail atın olabilir 2 bölge müdürlüğünden şurayla görüşün olabilir 3 şu numarayla irtibat kurmalısınız olabilir. Ama bana kalkıpta bu şekilde olmaz 6 abonelik 6 ayrı modem olmazsa bu iş olmaza getirirse o konuşma uzar gider Sınıfta ders verir gibi anlattım sistemin özetini yine inat edince de Supervisor ile görüşmek istediğimi belirtip direttim ve aynı soruyu sordum ben 6lık IP bloğu almak istiyorum nasıl yapacağım kiminle görüşmem lazım diye adam gayet net anladı efendim kusura bakmayın şöyle böyle yıkama yağlama sonunda şu telefonla görüşüp detayları şu mail adresine atarsanız yardımcı olacaklar dedi. Bende uzatmadan sunduğunuz hizmetler hakkında arkadaşların hepsinin bilgisi yok galiba ilgilenmeniz lazım bana 6 ip için 6 ayrı abonelik 6 ayrı modem alamam gerektiği konusunda diretip duruyor dedim ve kapadım.

    Yoksa siz TTnet Call Center çalışanımısınız

    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6lık yerine 70 lik isteseydiniz belki size bir tekel bayi tarif edebilirdi.

    Biri bana gelip 1lik vps alıcam derse bende aynı cevabı vermekten zevk alırdım
    Bi ara görüşürken konuşma 36 dkyı bulunca 70lik değilde 80 CClik tütün kolonyası içmeyi düşündüm kriz geçirecektim Adam bildiğiniz tartıştı ve ayak diretiyor bu soruyu da sordum hatta dedim ben 128 lik almak istesem 128 tane modemmi alacağım yani dedim evet deyince bende artık anladımki olmayacak mecbur supervisor ile görüştüm.

    1lik VPS ters düşebilir ama ip bloğuyla ilgili aşinalık olması lazım ip blokları belirli katsayılarda atanabilen bir yapıda en küçük blokda 6 lık sonuçta (içerisinde 6 tane ip blunan blok) nasıl sorulabilir ki başka basit bir dille
  • 21-08-2013, 13:14:18
    #96
    tisinamy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bi ara görüşürken konuşma 36 dkyı bulunca 70lik değilde 80 CClik tütün kolonyası içmeyi düşündüm kriz geçirecektim Adam bildiğiniz tartıştı ve ayak diretiyor bu soruyu da sordum hatta dedim ben 128 lik almak istesem 128 tane modemmi alacağım yani dedim evet deyince bende artık anladımki olmayacak mecbur supervisor ile görüştüm.
    İnsan küçümseyi kırmayı asla sevmem fakat siz ne olduğunuzu sanarak bu kadar alaycı mesajlar yazabiliyorsunuz ?
  • 21-08-2013, 13:29:43
    #97
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan küçümseyi kırmayı asla sevmem fakat siz ne olduğunuzu sanarak bu kadar alaycı mesajlar yazabiliyorsunuz ?
    Kendinizle çelişiyorsunuz
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6lık yerine 70 lik isteseydiniz belki size bir tekel bayi tarif edebilirdi.

    Biri bana gelip 1lik vps alıcam derse bende aynı cevabı vermekten zevk alırdım
    Sizin cevabınızda alaycı değilmi

    1lik VPS ters düşebilir ama ip bloğuyla ilgili aşinalık olması lazım ip blokları belirli katsayılarda atanabilen bir yapıda en küçük blokda 6 lık sonuçta (içerisinde 6 tane ip blunan blok) nasıl sorulabilir ki başka basit bir dille?

    Küçümsemek konusunda haklı olabilirsiniz. Ancak o konuşma esnasında gülmüyordum gayet sinirlenmiştim. Hepimiz biliyoruz oradaki personelin ne derece bilgili olduğunu Hocam bu konuda sizinle tartışmayalım. Dalga geçmedim bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Çalıştığın kurumun hizmetlerine aşina olamıyorsan yer işgali yapmayacaksın. Yada her müşterini başından savabileceğin bir şekilde düşünmeden kendini geliştireceksin ki gelen çağrıda memnuniyetin olsun. O ses kaydı dinlendi neticesi hakkında olumlu gelişmeler olması için yaptığım işlemi de buraya yazmaya gerek yok. Hele eski yaşanan olayları hiç konuşmaya gerek yok ozaman daha çok sinirleriniz bozulur. Bunlar acı ama gerçekler malesef ve gerçekleri konuşmak bence küçümsemek değil. O görüşmede bilgisinin olmadığını söyleyip yönlendirme yapabilirdi ama tutupda ayak diretirsen 6 abonelik 6 modem diye sonuçlarına katlanacaksın.