• 20-08-2013, 20:16:44
    #64
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hepsi birden youtube a girerek ajdarın videosunu aynı anda izleyip türk telekomu çökertmişler. Helal olsun
    En kötüsüde bu paylaşımlarının altında inanların tebrik etmesi. Hala inananlar var ya
  • 20-08-2013, 20:17:58
    #65
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O


    https://www.facebook.com/ayyildiztim...omment_mention

    Yazdığım yorum yüzünden banlandım ! ölecem gülmekten

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    ne hallere düştüler
    üzülüyorum bunlara yahu : (
  • 20-08-2013, 20:21:33
    #66
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata sizde, ttnetten niye elektrik hizmeti alırsınız ki?
    TTNET'ten alsam daha iyi. Adamlar 236V DC yolluyor minicik kablodan Avometriyi 1000'e ayarlayıp hatta bağladım surat ifadem rahat bir 10 dk şeklinde kalmıştır. Ama helal olsun sağlam portları var

    Bu arada tedaş'a o kadar saydırdık suçlu polis çıktı. Koskoca elektrik trafosuna su sıkarak neyi amaçlıyorlar bilmiyorum ama elektrik altyapısının içine ettiler. Ana kablolar şu anda kömür olmuş durumda.

    Acaba TT kablosunda gelen voltajı AC'ye çevirip versem akım yetermi? Denemem lazım En kısa zamanda tam fiber altyapıya geçiyorum, ders oldu bana.
  • 20-08-2013, 20:22:05
    #67
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O


    https://www.facebook.com/ayyildiztim...omment_mention

    Yazdığım yorum yüzünden banlandım ! ölecem gülmekten

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    ufak atda civcivler yesin
  • 20-08-2013, 20:22:50
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O


    https://www.facebook.com/ayyildiztim...omment_mention

    Yazdığım yorum yüzünden banlandım ! ölecem gülmekten

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    Aynen ya koptum.

    GT-I8190 cihazımdan gönderildi.
    Yazım yanlışları varsa affola.
  • 20-08-2013, 20:24:57
    #69
    Türk Telekom: "Şirketimiz MPLS şebekesi üzerinde 18:18-18:24 saatleri arasında yaşanan ve bazı müşteri servislerimizi etkileyen sorunla ilgili olarak gerekli teknik analizler yapılmaktadır. Problem tespit edildikten sonra daha detaylı bir bilgilendirme yapılacaktır."

    http://daghan.net/internet-kesintisi.dgn
  • 20-08-2013, 20:58:06
    #70
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTNET'ten alsam daha iyi. Adamlar 236V DC yolluyor minicik kablodan Avometriyi 1000'e ayarlayıp hatta bağladım surat ifadem rahat bir 10 dk şeklinde kalmıştır. Ama helal olsun sağlam portları var

    Bu arada tedaş'a o kadar saydırdık suçlu polis çıktı. Koskoca elektrik trafosuna su sıkarak neyi amaçlıyorlar bilmiyorum ama elektrik altyapısının içine ettiler. Ana kablolar şu anda kömür olmuş durumda.

    Acaba TT kablosunda gelen voltajı AC'ye çevirip versem akım yetermi? Denemem lazım En kısa zamanda tam fiber altyapıya geçiyorum, ders oldu bana.
    Adam sıyırdı...
  • 20-08-2013, 21:01:23
    #71
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam sıyırdı...
    Hafif vardı, bu kadar şey üstüste gelince komple gitti
  • 20-08-2013, 21:22:53
    #72
    Yalnız birşey dikkatimi çekti. AKK denen meret dolmuştu şuan full hızdayım yine