YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O


https://www.facebook.com/ayyildiztim...omment_mention

Yazdığım yorum yüzünden banlandım ! ölecem gülmekten

aha üstlendiler aSD:ASDAsd

Aynen ya koptum.

GT-I8190 cihazımdan gönderildi.
Yazım yanlışları varsa affola.