• 20-08-2013, 19:53:37
    #55
    yine gitti.
  • 20-08-2013, 19:55:37
    #56
    vay arkadaş net o yüzden mi yoktu bende kabloları çıkarttım taktım kestim falan
  • 20-08-2013, 20:01:42
    #57
    SH'nin açıklamasını duyduktan sonra sunucularımla tekrar gurur duydum
    kesinti olurken ben yoldaydım kaçırmışız kesintiyi

    SH'nin açıklaması;
    Alıntı
    Saat 18.17 de başlayan Türk Telekom erişim kesintisi SadeceHosting Verimerkezinde Yedekli devreler sayesinde sıfır etki ile hissedildi.

    Türk Telekom alt yapısı kullanan adsl-fiber ve metro erişimlere ek olarak tüm ses trafiği ve özel devreler bu kesintiden etkilendi.

    SadeceHosting olarak Verimerkezimizdeki sunucularınıza kesintisiz interneti sağlamaktayız. Fakat şimdilik üzülerek evinizdeki internet için yardımcı olamıyoruz.
  • 20-08-2013, 20:03:27
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    internetsiz hayat kötüymüş
  • 20-08-2013, 20:07:33
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Smile adsl kullaniyorum bende de gitmisti sanirim genel sorun. Dsmarti aradim yogunluk nedeni ile telefonlara bakamadilar harbi internete bagimli olmusuz.

    Samsung Galaxy S3 tapatalk 2 ile gonderildi.
    Yazim yanlislari varsa affola.
  • 20-08-2013, 20:07:51
    #60
    Üyeliği durduruldu
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O


    https://www.facebook.com/ayyildiztim...omment_mention

    Yazdığım yorum yüzünden banlandım ! ölecem gülmekten

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

  • 20-08-2013, 20:11:55
    #61
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    Sesli güldüm
  • 20-08-2013, 20:14:42
    #62
    sunucuoptimizasyon.com
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    Evet hepsi birden youtube a girerek ajdarın videosunu aynı anda izleyip türk telekomu çökertmişler. Helal olsun
  • 20-08-2013, 20:15:30
    #63
    YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O

    aha üstlendiler aSD:ASDAsd

    DNS nin açılımını biliyolarmı merak ettim doğrusu...çünkü anca Yüzük satıyorlar