YilmazNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sorun bende diye açtım oyun oynadım sonra skype girdiğimde anladım benden başka kimse yoktu :O

aha üstlendiler aSD:ASDAsd

DNS nin açılımını biliyolarmı merak ettim doğrusu...çünkü anca Yüzük satıyorlar