Voltajı bilmemde Vodafone ve Turk.Net kullanıyorum. Telefonlar kesik ama DSL ışıkları yanıyordu ikisindede. Hat birleştirmek için kullandığım pfsense server sorun verdi diye eski yedekleri yüklemey çalıştım eski yedekler sorunlu çıkyı şimdi birde pfsense ile uğraşıyorum. Telekom ben sana daha ne diyeyim. Kurulu olan paketler gözükmüyor yeniden kurarken hata veriyor. Sen büyüksün yarabbim.