CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapımın içine etti TTNET 10 dakikada. İşim gücüm yok kablolarla uğraşıyorum, elektrik yok soğutmalar çalışmıyor, akımdan dolayı kablolar ısınıyor ve sinyaldeki yüksek elektrik voltajı tarafından öpülüyorum

Türkiye'de bile Ortadoğu çöllerindeki günlerimi yaşattığı için TTNET'e kucak dolusu sevgiler(!)...
Hata sizde, ttnetten niye elektrik hizmeti alırsınız ki?