• 03-09-2013, 20:17:52
    sunucuoptimizasyon.com
    turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben anlamıyorum bunları benim ticketlara neden cvp vermiyolar ya ?

    biri bnm için ticket açabilirmi ?
    ks24559.kimsufi.com sunucusunda IP FailOver lere bakın diye iki ip var ikiside nete çıkmıyor.
    Yeni ip aldım dün gece o bile hala gelmedi ya. Kafayı yicem.

    Resme bak ya şaka gibi hata vermiş

    Kimsufilerde failover ip alınamıyor artık.
  • 03-09-2013, 20:27:54
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsufilerde failover ip alınamıyor artık.
    ama eski i5 bu. onlarda 3 tane hak vardı. ya yenisini vermesinler şuankileri açsınlar önemli değil zaten yenisi.
  • 03-09-2013, 21:01:59
    sunucuoptimizasyon.com
    Profesyonel kullanım paketi EG-MG-HG paketleri için 30 euro oldu, ayrıca ip fiyatlarıda 1 euro yapıldı.
  • 03-09-2013, 21:08:24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel kullanım paketi EG-MG-HG paketleri için 30 euro oldu, ayrıca ip fiyatlarıda 1 euro yapıldı.
    E oha yani, iyice bokunu çıkardılar artık.
  • 03-09-2013, 21:11:31
    sunucuoptimizasyon.com
    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E oha yani, iyice bokunu çıkardılar artık.
    Kasalarına giren para doyurmadı demekki bunları sezer.
  • 03-09-2013, 21:52:15
    OVH gibi bir yerin hergün fiyat değiştirmesine,çocuk gibi veriyorum vermiyorum demesine anlam veremiyorum bu olacakları önceden hesaplayamadılar mı? Bir firewall hizmeti dediler indirim açılım dediler insanların gözündeki OVH baş aşağı oldu.
  • 03-09-2013, 22:40:24
    Hala teslim etmediler. 1 sunucu teslim edecekler alt tarafı. Nalet olsun diyorum böyle şirkete. P.tesi ve salı teslim edeceklerdi...! Gelen her hangi bir mail bile yok. Üstelil 100 Mbps seçtiğimiz halde hala yok. 100 Mbps olarak gelse bari sesimizde çıkmayacak.
  • 03-09-2013, 22:40:54
    OVH ın enteresan düşünceleri var.Sabit kalamıyorlar. Ya indirim yapıp bu kadar sıkıştırma yada indirim yapma sabit kal. İnsanları hayal kırıklığına uğratıyor bununlada yetinmeyip insanları mağdur ediyor. Ne kadar doğru,düşünceleri tam olarak nedir ne değildir bilemiyoruzz.

    Ayrıca şu profesyonel hizmet dedikleride ne cacıktır hala çözemedim. Ele masajda var mıdır acaba bu hizmet dahilinde (Ticket yaza yaza elimiz ağrıdı)
  • 03-09-2013, 22:52:53
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel kullanım paketi EG-MG-HG paketleri için 30 euro oldu, ayrıca ip fiyatlarıda 1 euro yapıldı.
    bu kadar çirkin pazarlama stratejisi olamaz. Kafana göre düşür sonra yükselt. Hiçbir şekilde sabit fiyat garantisi vermeden.