OVH gibi bir yerin hergün fiyat değiştirmesine,çocuk gibi veriyorum vermiyorum demesine anlam veremiyorum bu olacakları önceden hesaplayamadılar mı? Bir firewall hizmeti dediler indirim açılım dediler insanların gözündeki OVH baş aşağı oldu.