Hala teslim etmediler. 1 sunucu teslim edecekler alt tarafı. Nalet olsun diyorum böyle şirkete. P.tesi ve salı teslim edeceklerdi...! Gelen her hangi bir mail bile yok. Üstelil 100 Mbps seçtiğimiz halde hala yok. 100 Mbps olarak gelse bari sesimizde çıkmayacak.