OVH ın enteresan düşünceleri var.Sabit kalamıyorlar. Ya indirim yapıp bu kadar sıkıştırma yada indirim yapma sabit kal. İnsanları hayal kırıklığına uğratıyor bununlada yetinmeyip insanları mağdur ediyor. Ne kadar doğru,düşünceleri tam olarak nedir ne değildir bilemiyoruzz.
Ayrıca şu profesyonel hizmet dedikleride ne cacıktır hala çözemedim. Ele masajda var mıdır acaba bu hizmet dahilinde (Ticket yaza yaza elimiz ağrıdı)